تاریخ انتشار: 1397/07/19 17:32
کد خبر: 126686

دهرویه: کار سختی در برابر پارس جنوبی داریم/دربرابر بهترین بازیکنان دنیا بازی خواهیم کرد

از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی دو تیم شهرداری سمنان و پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه سیمرغ سمنان به مصاف یکدیگر میروند.
دهرویه: کار سختی در برابر پارس جنوبی داریم/دربرابر بهترین بازیکنان دنیا بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در گفتگو با فرتاک ورزشی در خصوص بازی برابر پارس جنوبی بوشهر گفت :

نسبت به بازی رفت، دو مهره اصلی خودمان را به علت مصدومیت در اختیار نداریم که این موضوع کار مارا دشوار میکند، ولی ما در خانه مقابل این تیم بازی خواهیم کرد که می‌شود گفت امروز مقابل تیم ملی کشورمان بازی داریم، تیمی که سه سال است قهرمان لیگ میشود و بهترین بازیکنان دنیا را در خود دارد، بیشتر این بازیکنان در تیم ملی شاگردان من بودند و شناخت کامل از آن ها دارم، پیش از بازی قهرمانی پارس جنوبی را به این تیم تبریک میگویم.

دهرویه افزود : تمام اعضای تیم شهرداری به دنبال پیروزی در این دیدار هستند، انشاالله با ارائه یک بازی زیبا سه امتیاز این دیدار را کسب خواهیم کرد تا دل هواداران عزیز شهرداری را شاد کنیم، هوادارانی که در گرما و سرما از ما حمایت کردند.

مرتضی دهرویه در ادامه گفت :

با توجه به هزینه ای که شده نتایج خوبی کسب کرده ایم، به دلیل محرومیت تعدادی از بازیکنان ما ۶ هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشتیم ولی توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم که نتیجه تلاش تمام عوامل باشگاه است.

سرمربی شهرداری سمنان در پایان گفت : 

از مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان کمال تشکر را دارم، جناب آقای بابایی و دیگر دوستان تمام تلاش خودشان را کردند تا شرایط خوبی را برای تیم فراهم کنند، اما انتظار ما از مسئولین استانی بیشتر بود که انشاالله در فصل آینده حمایت های بیشتری از شهرداری بشود، مشکلاتی در فوتبال استان وجود دارن که امیدوارم جناب آقای جهانشیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با درایت خودشان این مشکلات را رفع کنند تا شاهد پیشرفت فوتبال در استان باشیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwpvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی پرگل سایپا و پارس جنوبی در دیداری دوستانه