تاریخ انتشار: 1397/07/20 23:52
اختصاصی
کد خبر: 126535

استحقاری:قشقایی حریف سر سختی است اما برای برد برنامه ریزی کرده ایم/مسولین نظارت بر داوری و دوپینگ را جدی تر دنبال کنند

مربی بادران تهران آمادگی این تیم را برای دیدار با قشقایی شیراز در هفته هشتم لیک یک اعلام نمود.
 استحقاری:قشقایی حریف سر سختی است اما برای برد برنامه ریزی کرده ایم/مسولین نظارت بر داوری و دوپینگ را جدی تر دنبال کنند

میلاد رییسی؛ تیم بادران در هفته ای که گذشت با گل دقایق پایانی که خورد مغلوب خونه به خونه شد. برای پیگیری وضعیت بادران گفتگویی را با فرشید استحقاری مربی این تیم انجام داده ایم که ماحصل آن را با هم می خوانیم.

فرشید استحقاری در خصوص باز یاین تیم با خونه به خونه گفت: بازی با خونه به خونه، بازی خوبی بود و شرایط بازی کامل دست تیم ما بود،ولی گل زودهنگام تیم خونه به خونه شرایط را برای ما تغییر داد.

وی افزود:بعد از دریافت گل باز هم بازی و میدان کامل در اختیار تیم بادران بود که متاسفانه باز هم با یک اشتباه فردی گل دوم را دریافت کردیم که در نیمه اول با جبران یک گل به رختکن رفتیم.

مربی بادران در ادامه گفت: در شروع نیمه دوم با تغییر تاکتیکی که آقای پاشازاده انجام داد توانستیم روند بازی را به سود خود ادامه دهیم و در همین بازی تهاجمی صاحب گل تساوی هم شدیم. چون بادران بدنبال سه امتیاز این بازی بود تعویض های هجومی انجام دادیم که صاحب موقعیت های زیادی شدیم ولی با یک اشتباه فردی متاسفانه در یک ضربه ایستگاهی گل سوم را دریافت کردیم.در ضمن داور بازی دو پنالتی تأثیر گذار را که تمامی کارشناسان رای به پنالتی دادند را برای بادران نگرفت.

 استحقاری افزود:بعد از بازی با خونه به خونه دو روز ریکاوری داشتیم و شرایط تیم برای بازی با قشقائی مهیاست.

همچنین یاد آور شد:در مورد بازی با قشقائی می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم.

 تیم قشقائی سخت کوش است و ما بطور کامل نقاط قوت و ضعف این تیم را آنالیز کردیم و به امید خدا برای سه امتیاز آمادگی کامل را داریم.

استحقاری در بخش پایانی صحبت هایش یاد آور شد: تقاضای من از سازمان لیگ و کمیته داوران این است که نظارت بیشتری روی لیگ یک داشته باشند و با جدیت بیشتری  چه در مورد چیدمان داوری چه در مورد مسائل نظارتی و دوپینگ بازی ها را پیگیری کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyqjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استحقاری: هیچ تیمی در لیگ یک حاشیه امنیت ندارد/ خیبر یکی از تیم های خوب است