تاریخ انتشار: 1397/07/24 13:00
کد خبر: 126129

کرمان به دنبال شکستن طلسم؛ کلید این قفل در دستان وینگو یا نادر!

گل گهر سیرجان و مس کرمان امروز هم مسابقات خود را با پیروزی مقتدرانه پشت سر گذاشتند، تا میان هواداران فوتبال در این استان امیدواری زیادی برای داشتن یک تیم لیگ برتری در فصل نوزدهم شکل بگیرد.
کرمان به دنبال شکستن طلسم؛ کلید این قفل در دستان وینگو یا نادر!

تیم مس کرمان پس از راهیابی به مرحله نهایی جام حذفی فوتبال ایران فصل ۹۲ در حالی که در کرمان میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود، با شکست یک بر صفر در این بازی نایب قهرمان شد و در همین سال نیز به لیگ آزادگان سقوط کرد.

از آن زمان تاکنون استان کرمان هیچ تیمی در رقابت های لیگ برتر نداشته و تیم های مختلف این استان نظیر مس کرمان و رفسنجان، مس سرچشمه و گل گهر سیرجان طی این سال ها علیرغم تلاش های زیادی که داشته اند و در برخی مواقع هم به صعود بسیار نزدیک بوده اند، هنوز موفق به بازگشت نشده اند؛ با این حال به نظر می رسد امسال شرایط شکست این طلسم وجود دارد.

در پایان هفته هشتم جدول عجیب این فصل رقابت های لیگ یک، دو تیم گل گهر سیرجان و مس کرمان که تاکنون 7 مرتبه مقابل حریفان به میدان رفته اند، 16 امتیازی هستند و امروز هم با نتایج خوب مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

مس کرمان امسال امیدوار است با دست نشان بار دیگر به لیگ برتر بازگردد و گل گهر هم که بار دیگر به وینکو بگوویچ اعتماد کرده، امیدوار است این مربی در نهایت دست به کار بزرگی بزند و یک تیم را به لیگ برتر برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alxjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت مصدومیت وحید طالب لو