تاریخ انتشار: 1397/07/24 23:07
اختصاصی
کد خبر: 126041

نظرمحمدی: باخت مقابل مس دور از انتظار نبود/مشکلات مالک خونه به خونه را درک میکنیم

علی نظر محمدی پس از شکست ۳ بر ۱ تیمش مقابل مس کرمان در بازی روزگذشته با فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت
نظرمحمدی: باخت مقابل مس دور از انتظار نبود/مشکلات مالک خونه به خونه را درک میکنیم

علی نظرمحمدی در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درخصوص باخت خونه به خونه مقابل مس کرمان در بازی روز گذشته اظهار داشت: نیمه اول مقابل حملات پردامنه مس کرمان دوام آوردیم. این تیم در این نیمه در ارسال از کنار، اوت بلند و ضربات شروع مجدد برنامه داشت. به لطف تسلط خط دفاع و گلرمان توانستیم دروازه را بسته نگه داریم. اما نیمه دوم با توجه به اینکه در ارتفاع بازی می کردیم از لحاظ شرایط بدنی به مشکل خوردیم.

وی افزود: تیم خونه به خونه دو روز قبل از شروع لیگ تصمیم به تیم داری کرد. به همین دلیل بدن سازی خاصی انجام نداده و بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند. بازی سنگینی هفته گذشته هم که در بابل با تیم بادران داشتیم، بازیکنان تلاش زیادی کردند و انرژی مضاعفی برای بردن این تیم داشتند. بخاطر همین از دقیقه ۶۰ بازی با مس، تیم‌ از لحاظ قوای بدنی تحلیل رفت. تیم مس با توجه به نیمکت پر مهره ای که داشت و تعویض هایی که کرد، توانست سه گل به تیم ما بزند.

سرمربی خونه به خونه در ادامه گفت: با توجه به مشکلات و چالش هایی که تیم خونه به خونه در این فصل داشت، این نتیجه دور از انتظار ما نبود. مدت زمان کمی هم است که من در خدمت تیم خونه به خونه هستم، باید این فرصت به من داده شود که ابتدا بدن بازیکنان را آماده کنیم و سپس بتوانیم از نظر تاکتیکی آنچه که مدنظر کادرفنی است، در تیم القا کنیم و بازیکنان آن را در زمین پیاده کنند.

نظرمحمدی گفت: با توجه به سفر ما که از بابل تا کرمان داشتیم، تنها یک جلسه تمرین کردیم و عملاً در این مدت کم تا بازی با مس نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم.

وی افزود: بازی های سختی هم تا نیم فصل با تیم های پرمهره داریم که این کار را برای تیم خونه به خونه سخت می کند. ما تنها ۱۳ بازیکن بزرگسال داریم و مابقی سهمیه زیر ۲۳ سال ما هستند که البته جوانان با استعدادی هم هستند اما نیاز به زمان دارند که کیفیت خود را به تدریج در لیگ یک نشان دهند.

نظرمحمدی درخصوص شرایط تیم خونه به خونه در آینده گفت: سعی می کنیم ابتدا تیم را از نظر روحی روانی آماده کنیم تا هفته به هفته شرایط بهتر شود. باید شرایط را مدیریت کنیم تا در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان در رابطه با مشکلات تیم گفت: نحوه تیم داری این فصل خونه به خونه با فصول گذشته متفاوت است.چه از نظر بازیکنان کارآمد و چه از نظر مالی. بازیکنان تا الآن یک ریال هم دریافت نکردند. البته مالک باشگاه خصوصی ما هم با توجه به مشکلات اقتصادی که کشور دارد، با این مشکل مواجه است. ما هم این مسائل را درک می کنیم و بازیکنان این شرایط را پذیرفتند. امیدوارم که در هفته های آینده بتوانیم نتایج خوبی بگیرم.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpdkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاتک سرمربی پرجنب و جوش بعد از کامبک مهدی پاشازاده