تاریخ انتشار: 1397/07/25 18:06
کد خبر: 125941

پاییز تا پاییز/ باز پاییز آمد و ملوان باخت؛ قوهای انزلی طلسم شده برابر رنگ زرد!

ملوان بندرانزلی که آخرین باخت بیرون از خانه را در پاییز سال گذشته تجربه کرده بود و دیگر بیرون از خانه باختی نداشت تا اینکه در این هفته برابر شهرداری ماهشهر مغلوب شد.
پاییز تا پاییز/ باز پاییز آمد و ملوان باخت؛ قوهای انزلی طلسم شده برابر رنگ زرد!

 ملوان بندر انزلی در حالی به مصاف طلایی پوشان بندرنشین های ماهشهر رفت که در این چند هفته با ناکامی دست و پنجه نرم می‌کرد. ملوانان جزء یکی از تیم های شکست ناپذیر لیگ یک محسوب می‌شود اما هفته گذشته در خانه برابر گل گهر سیرجان مغلوب شد و اولین شکست این فصل خود را تجربه کردند تا با شکست به مصاف شهرداری ماهشهر برود.

ملوان بندرانزلی با اینکه هفته گذشته شکست را متحمل شد دارای یک روند فوق العاده در لیگ دسته اول بود. ملوان بندر انزلی از سال قبل که در هفته دوازدهم شکست بیرون از خانه را تجربه کرد دیگر هیچ باخت بیرون از خانه نداشت. همچنین این باخت برابر زردپوشان فجرسپاسی در پاییز ۹۶ رقم خورد.

انزلی‌چی‌ها بعد از آن باخت هیچ شکستی در بازی های بیرون از خانه نداشتند تا اینکه دوباره فصل پاییز از راه رسید تا بوی باخت به مشام ملوان برسد. قوی سپید انزلی در این هفته به مصاف زرد پوشان ماهشهر رفت تا باز برابر یک تیم زردپوش مغلوب شود. 

نکته قابل توجه اینجاست که ملوان در آخرین باخت بیرون از خانه ابتدا جلو افتاد و این بار نیز از شهرداری ماهشهر جلو افتاده بود ولی دوباره نتوانست این نتیجه را حفظ کند تا حکایت پاییزانه ملوان برابر تیم های زرد پوش در بازی های بیرون از خانه ادامه داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpdzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال