تاریخ انتشار: 1397/07/26 13:15
کد خبر: 125857

تیشه به ریشه ایران جوان با بی تدبیری مسئولان / انتخاب نوازی با چه توجیهی و به دست چه افرادی صورت گرفت؟!

تیشه به ریشه ایران جوان با بی تدبیری مسئولان / انتخاب نوازی با چه توجیهی و به دست چه افرادی صورت گرفت؟!

این روزها یکی از ریشه‌دار ترین تیم های لیگ دسته دوم به یکیاز ضعیف‌ترین تیم های لیگ نیز تبدیل شده است.

باشگاه ایران‌جوان در سال ۱۳۲۷ توسط مختار قنبری قلعه گیر و در ادامه حیدر بالنگستانی بنیانگذاری شد تا یکی از قدیمی ترین تیم های جنوب کشور باشد، اما این روزها ایرانجوان با مدیریت علی وزیری و کسب نتایج بسیار ضعیف به دوران پیری خود رسیده است.

سرخپوشان بوشهری فصل گذشته در لیگ آزادگان عملکرد مطلوبی نداشتند و با کسب 33 امتیاز از 34 بازی انجام داده خود به عنوان تیم شانزدهم جدول هجده‌ تیمی به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

اما قسمت دردناک غصه ایرانجوان، با شروع کار آن‌ها برای حضور در لیگ دسته دوم شروع شد، وزیری ابتدا عبدوالرحیم خرمزی را به عنوان سرمربی این باشگاه انتخاب کرد، اما بعد از گذشت چند هفته این مربی باتجربه از سمت خود استعفا داد، سپس شهرام مهرپیما سکان هدایت بوشهری‌ها را در دست گرفت، اما عمر فعالیت مهرپیما در بوشهر به یک هفته نیز نرسید، مدیران باشگاه بوشهری پس از برگزاری جلسه با چند گزینه، سرانجام محمدنوازی پیشکسوت استقلال تهران را به عنوان سرمربی باشگاه خود انتخاب کردند.

این انتهای غصه استفعای مربیان سابق نبود، بلکه نوازی نیز پس از مدتی استعفا داد تا اوضاع ایرانجوان آشفته‌تر از سابق شود، پس از استعفای نوازی مدیران این باشگاه مخالفت خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند تا محمد نوازی به فعالیت خود ادامه دهد.

لیگ دسته دوم در حالی به پایان ایستگاه ششم خود رسید که ایراجوان بوشهر با کسب ۲ امتیاز از پنج دیدار گذشته خود، ضعیف ترین نمایش تاریخ خود را ارائه کرده باشد، تیمی که در پنج دیدار هفت گل دریافت کرده است و تنها سه بار توانسته دروازه حریفان خود را باز‌ کند.

ایرانجوان در هفته پنجم، مقابل تیم صدرنشین آوالان قرار گرفت، بوشهری ها ابتدا با دوگل پیش افتادند اما در نیمه دوم بازی با دریافت سه گل در این دیدار شکست خوردند، که نشان از ضعف بدنی باریکنان و کم تجربه بودن سرمربی این تیم دارد.

حال باید دید سهامداران این باشگاه ریشه دار جنوب کشور تا چه زمانی با وزیری همکاری خود را ادامه می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzkrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین پاسور لیگ برتر ایران چه کسی است؟!

سیرجانی ها به دنبال شکار شیرها! / بازی ۶ امتیازی هفته
پیش بازی استقلال رامشیر - آرمان گهر سیرجان