تاریخ انتشار: 1397/07/27 13:42
یادداشتی از علی مسعودی؛
کد خبر: 125726

اختصاصی/نود ارومیه قشقایی نشد ولی سربلند حذف شد/آزادی ندیده ها پرسپولیس را "آزار" دادند

نود ارومیه دیروز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس مغلوب شد.
اختصاصی/نود ارومیه قشقایی نشد ولی سربلند حذف شد/آزادی ندیده ها پرسپولیس را "آزار" دادند

به گزارش فرتاک ورزشی، نود ارومیه در ورزشگاه آزادی یک بر صفر مقابل پرسپولیس باخت و از گردونه رقابت های حذفی کنار رفت. نودی که مردانه جنگید و سربلند حذف شد. تیمی که نود درصد بازیکنان و کادر فنی اش برای اولین بار استادیوم آزادی را از نزدیک می دیدند. 

وقتی قرعه کشی جام حذفی انجام شد، خیلی ها پرسپولیس را خوش شانس ترین تیم در مرحله اول این جام می دانستند و اعتقاد داشتند سرخپوشان با قرعه شانس مواجه شده اند. عده ای هم نود ارومیه را یک قشقایی دیگر تصور می کردند و به انتظار یک شگفتی نشسته بودند. البته این عده همان هواداران همیشه کری خوان رقیب پرسپولیس (استقلال) بودند که سر به سر هواداران "قرمز" می گذاشتند و با اسم نود ارومیه، قشقایی را یاد آنها می انداختند که دو فصل پیش حذف شان کرده بود. 

گرچه نود ارومیه، قشقایی نشد و پرسپولیس را حذف نکرد اما نمایش بسیار جسورانه ای داشت که اگر کمی خوش شانس بود و داور هم کمی مهربانانه تر با نودی ها برخورد می کرد، شاید شگفتی دو سال پیش این بار به جای شیراز در آزادی تکرار می شد. قاضی میدان می توانست قبل از گل پرسپولیس، زننده تنها گلزن مسابقه را اخراج کند و سرخپوشان هم ده نفره شوند. درست چند دقیقه قبل از گل پرسپولیس مهاجم نود ارومیه در حالی که داشت با دروازه بان این تیم تک به تک می شد، محمد انصاری مجبور شد بازیکن پا به توپ را سرنگون کند تا دروازه شان باز نشود. داور در این صحنه به انصاری کارت زرد نشان داد که می توانست کارت قرمز بدهد. البته احتمالا کارشناسان داوری به خاطر اینکه مورد هجمه هواداران سرخپوش قرار نگیرد، مجبور شوند طور دیگری کارشناسی کنند و بگویند در قانون جدید انصاری خراج نداشت و..... در هر حال  نود ارومیه که نه کسی سرمربی اش را می شناخت و نه نفراتش را این تیم تازه تاسیس کاری کرد که قابل ستایش باشد.

نودی ها در جو سنگین استادیوم آزادی  با یک شوت از راه دور گل خوردند و حذف شدند، بدون اینکه ضد فوتبال بازی کنند و روی اعصاب حریف بروند. آنها حتی موقعیت گل هم به دست آوردند ولی تجربه نداشتند که استفاده لازم را ببرند و دروازه حریف را باز کنند. در سوی مقابل پرسپولیس از همه داشته هایش استفاده کرد و تنها دو بازیکن ملی پوشش را به بازی نگرفت که شاید آنها هم بودند، اتفاق خاصی رخ نمی داد. به این دلیل که رادوشوویچ هر موقع بازی کرده کمتر از بیرانوند نبوده و دروازه اش را بسته نگه داشته است. احمد نورالهی نیز در روزی نبود که کامیابی نیا در زمین حضور داشت و به دلیل مصدومیت همیشگی که برایش عادی هم شده! بیرون رفت. خلاصه کلام؛ باید شاگران جوان بی نام و نشان محمود بیات لو را با اینکه باختند و حذف شدند، ستایش کرد و به آنها خسته نباشید گفت که مردانه جنگیدند و ایستاده مردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27adgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنفراس خبری پیش از بازی پرسپولیس - نود ارومیه