تاریخ انتشار: 1397/07/28 11:09
کد خبر: 125600

رونمایی از گلزن جدید مس بعد از ۴۰۵ دقیقه؛ شروع تلخ اما ادامه‌ای باز با طعم شیرین برای شماره نه!

بعد از ۴۰۵ دقیقه یک بازیکن به غیر از سجاد حیدری از مس کرمان توانست گلزنی کند.
رونمایی از گلزن جدید مس بعد از ۴۰۵ دقیقه؛ شروع تلخ اما ادامه‌ای باز با طعم شیرین برای شماره نه!

مس کرمان در این فصل توانسته خود را به عنوان یک مدعی در لیگ یک به حریفان خود معرفی کند. قبل از دیدار با مس رفسنجان چند هفته‌ای بود که شاگردان نادر دست نشان برای رسیدن به گل فقط و فقط به سجاد حیدری تکیه می‌کردند. سجاد حیدری در اولین دیداری که موفق شد در این فصل از مسابقات لیگ یک گل به ثمر برساند برابر گل‌گهر سیرجان در هفته دوم بود که توانست تک گل مسی‌های کرمان را بزند. تک گل سجاد حیدری مانع از باخت مس نشد و شاگردان دست‌نشان این دیدار را با نتیجه دو بر یک واگذار کردند.

بعد از هفته دوم سجاد حیدری در سکوت به سر می‌برد تا اینکه در هفته پنجم موفق شد باز گلزنی کند. این بار توانست دروازه شاهین شهرداری بوشهر را باز کند اما گل او مانند گل اولش در این فصل از مسابقات مانع از باختن آن‌ها نشد و مس این دیدار را با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

در هفته هفتم خلاصه سجاد حیدری توانست با گل زدن رنگ برد را نیز ببیند. او در دیدار برابر قشقایی توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند تا مس به برتری یک بر صفر برسد. نکته قابل توجه اینجاست که تا هفته هفتم هرگاه سجاد حیدری گلزنی کرده است دیگر هم تیمی های او نتوانسته اند در آن دیدار گلی را به ثمر برسانند. همچنین او تمام گل هایی که تا پایان بازی با قشقایی به ثمر رساند در بازی های بیرون از خانه زده شده بود.

هفته هشتم سجاد حیدری خود را به خوبی اثبات کرد و نشان داد فقط در بازی های بیرو از خانه گلزنی نمی‌کند بلکه راه و چاه گل زدن در دیدار های خانگی را خوب بلد است. سجاد حیدری تواست برابر خونه به خونه دو گل به ثمر برساند تا باز هم با گلزنی به برد برسد.

از آخرین باری که یک بازیکن از مس کرمان به غیر از سجاد حیدری توانسته بود گلزنی کند ۴۰۵ دقیقه می‌گذشت تا اینکه در دقیقه ۹۶ بازی مس کرمان برابر خونه به خونه مهدی تیکدری توانست به روند گلزنی های پیاپی سجاد حیدری خاتمه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458rao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سجاد حیدری: با درایت دکتر قرائی تیم خوبی داریم/ به آینده مس کرمان امیدوارم