تاریخ انتشار: 1397/07/28 18:48
کد خبر: 125533

پرواز اکسین به حوالی صدر از فرودگاه رفسنجان؟!/میشو و رویای تغییر!

فردا یکشنبه دوتیم مس رفسنجان و اکسین البرز در هفته نهم لیگ یک به مصاف یکدیگر می روند.
پرواز اکسین به حوالی صدر از فرودگاه رفسنجان؟!/میشو و رویای تغییر!

فردا دوتیم مس رفسنجان و اکسین البرز در چارچوب  هفته نهم رقابت های لیگ یک در رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مس رفسنجان این روزها حال و روز خوشی ندارد و میشو کریستچوویچ از دو بازی که به عنوان سرمربی مس رفسنجان در لیگ یک حاضر شد تنها یک امتیاز توانسته کسب کند. اکسینی ها که فصل را با عملکرد خوبی شروع کردند و با ستاره هایشان در حد و اندازه یک مدعی ظاهر شدند در این چند هفته نتایجش چنگی به دل نزد.  مس رفسنجان هفته قبل به مصاف گل گهر سیرجان رفت که در همان نیمه اول سه گل دریافت کرد و در نیمه دوم رفسنجانی‌‌ها که باخت سنگینی را پیش روی خود می‌دیدند نیمه دوم را هجومی شروع کردند تا اختلافشان را کمتر کنند اما هر چه زدند به در بسته خورد و تنها اکبر صغیری، مهاجم فصل گذشته گل گهر در دقیقه 78 تک گل مس را به ثمر رساند و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 پایان یافت. اکسین هفته قبل را بدون انجام بازی سپری کرد. با توجه به اینکا البرزی ها در هفته استراحت داشتند تمام عزم‌شان را جزم کردن تا در این دیدار به پیروزی برسند و خود را دوباره به صدر نزدیک کنند.

آخرین تقابل دوتیم:

مس رفسنجان و اکسین البرز در هفته بیست و ششم فصل گذشته لیگ یک به تساوی بدون گل رسیدند. دیدار دو تیم در رفسنجان بدون هیچ اتفاق ویژه ای در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرمربیان دو تیم به تقسیم امتیازات راضی شوند. 

جایگاه دوتیم در جدول:

اکسین البرز از هفت دیدار سه برد، دو مساوی و دو باخت به ثبت رسانده است تا بتواند ۱۱ امتیاز کسب کند. همچنین در این هفت دیدار توانسته ۴ گل زده و ۴ گل خورده به ثبت برساند تا در جایگاه ششم جای بگیرد. مسی های رفسنجان یک برد و دو مساوی و چهار باخت از هفت دیدار داشته است تا با  ۵ امتیاز در رده سیزدهم قرار بگیرد.

آمار و ارقام:

* مس رفسنجان تاکنون برابر اکسین البرز شکست نخورده است.

* اکسین البرز در چهار بازی اخیرش بردی نداشته است.

* مس رفسنجان در سه بازی اخیرش در هر بازی سه گل خورده است.

* مس رفسنجان تنها یک برد در این فصل دارد و آن هم در هفته اول به دست آمد.

کوبل داوری:

دیدار دو تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و اکسین البرز را حسین زمانی به همراه رحیم حاجیلو ، مهابادی و رضا تارخ قضاوت خواهند کرد.

ناظر داوری:محمدرضا اسحاقیان

گفتنی است که این دیدار روز یکشنبه بیست و نهم مهرماه از ساعت 15 برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzdlx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته دوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|

پیش بازی اکسین البرز-مس رفسنجان؛ جدال دو استقلالی در کرج
اختصاصی/ سامره ترمز زردها را در خانه خواهد کشید?؛