تاریخ انتشار: 1397/07/28 19:00
کد خبر: 125531

مصاف شگفتی سازان در پارس/ وینگو در پی تثبیت صدر نشینی!

فردا یکشنبه دوتیم قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان در هفته نهم لیگ یک به مصاف یکدیگر می روند.
مصاف شگفتی سازان در پارس/ وینگو در پی تثبیت صدر نشینی!

قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته نهم لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر می‌روند. قشقایی شیراز که در این چند روز کم در حاشیه نبود و همش حرف از حاشیه های سرمربی و یا مدیران این تیم بود‌. قشقایی در تهران به مصاف بادران رفت. پس از دیدار آخر قشقایی قبل از این دیدار، ابراهیم طالبی را به دلیل برخی مشکلات دیگر کنار خود به عنوان سرمربی نمی دید و فروردین مسئول فنی آنها بود. این دیدار چنگی به دل نزد تا دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند و قشقایی بدون ابراهیم طالبی با یک امتیاز به شیراز بازگشت. گل گهر سیرجان با هدایت وینگو بگوویچ بیش از آنچه که تصورش را داشتند به رویا هایشان نزدیک تر شده اند. شاگردان وینگو بگوویچ در هفته قبل به مصاف مس رفسنجان رفتند و خیلی زود و در دقیقه 3 توسط پیمان رنجبر به گل دست یافتند تا این مهاجم با هفت گل  به عنوان آقای گل لیگ یک شناخته شود. گل گهر که خیلی سرحال کار خود را دنبال می‌کرد در دقیقه 25 با گل مهرداد آوخ اختلاف خود با مس را دو برابر کرد. در ادامه گل گهر در دقیقه 41 با گل حمید گلزاری برای بار سوم دروازه رفسنجانی‌ها را باز کرد. در نهایت توانست با نتیجه 3 بر 1  از سد مس رفسنجان عبور کند.

آخرین تقابل دو تیم:

با توجه به اولین سال حضور قشقایی شیراز در لیگ دسته اول این دو تیم هیچ دیداری با یکدیگر صورت نداده اند و باید فردا شاهد اولین دیدار این دو تیم با یکدیگر باشیم.

جایگاه دوتیم در جدول:

قشقایی‌ شیراز که چند هفته ای از بالا نشینی اش نمی‌گذرد در رده هفتم جا گرفته است‌. شیرازی ها از هفت دیدار قبلی خود  سه برد، دو مساوی و دو باخت به ثبت رسانده است تا بتوانند از هفت هفته ابتدایی ۱۱ امتیاز کسب کنند. گل‌‌گهرسیرجان از هفت دیدارش پنج برد،یک مساوی و یک باخت کسب کرده است تا در رتبه اول جدول و شش پله بالاتر از قشقایی شیراز قرار بگیرد.

آمار و ارقام:

* قشقایی شیراز ۲۲۰ دقیقه است که گلی به ثمر نرسانده است.

* قشقایی در تمام بازی های خانگی گل دریافت کرده است.

* گل گهر در چهار بازی اخیرش نتوانسته کلین شیت کند.

* گل گهر در تمام بازی های این فصل توانسته به گل برسد.

کوبل داوری:

عبدالنبی پورخلف - رضا قیم - ولی کاووسی - عقیل جهانبازی ، ناظر داوری: اصغر بیاتی

گفتنی است که این دیدار روز یکشنبه بیست و نهم مهرماه از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvxgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته سوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|