تاریخ انتشار: 1397/07/28 21:43
کد خبر: 125505

نظر در پی ثبت دومین شگفتی/ پرواز شاهین در حوالی صدر؛ خونه به خونه گربه سیاه فکری!

فردا دوتیم خونه به خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب هفته نهم به مصاف یکدیگر می‌روند.
نظر در پی ثبت دومین شگفتی/ پرواز شاهین در حوالی صدر؛ خونه به خونه گربه سیاه فکری!

در چارچوب هفته نهم خونه به خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. خونه به خونه این روزها در حال دست و پا زدن در پایین جدول می باشد اما شاهین شهرداری درحال ادامه دادن به سیر صعودی خود در جدول است. خونه به خونه هفته گذشته دومین بازی خود را با هدایت علی نظرمحمدی تجربه کرد. بابلی ها در بازی اول با مربی جدید توانستند از سد بادران عبور کنند و با انگیزه فراوان به سمت کرمان رفتند تا با دستی پر به بابل برگردند. خونه به خونه هفته قبل با نتیجه سه بر یک از مس کرمان شکست خورد تا همچنان یکی از بزرگترین ناکام های لیگ یک در بازی های خارج از خانه لقب بگیرد. شاهین شهرداری هفته گذشته به اراک سفر کرد تا برابر آلومینیوم این شهر حاضر شود‌. شاگردان فکری در ابتدا با دو گل بهمن سالاری در دقایق 5 و 19 از حریف پیش افتادند تا در آستانه کسب یک برد شیرین قرار گیرند. اما آلومینیوم اراک در دقایق انتهایی نیمه اول به گل اول دست یافتند تا اختلاف به یک گل برسد. شاهین شهرداری بوشهر نتوانست این برتری را حفظ کند تا اینکه دوباره دروازه خود را باز شده دید. در نهایت این بازی با تساوی دو دو به پایان رسید و فقط بوشهری ها یک امتیاز از این دیدار دشت کردند.

آخرین تقابل دوتیم:

با توجه به صعود شاهین شهرداری از لیگ دو به لیگ یک این دو تیم تاکنون هیچ دیداری را با یکدیگر صورت نداده اند. جدال این دو تیم در روز یک شنبه اولین دیدار این دو تیم در طول تاریخ با یکدیگر می‌باشد.

جایگاه دوتیم در جدول:

خونه‌ به‌ خونه‌ بابل‌ از هفت دیدارش توانسته یک برد، یک مساوی و پنج باخت را در کارنامه خود به ثبت برساند و با ۴ امتیازدر رده پانزدهم قرار گرفته است. شاهین‌شهرداری بوشهر در هشت بازی قبلی خود سه برد، چهار تساوی و تنها یک باخت داشته تا بتواند با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد و دوازده پله بالاتر از خونه‌ به‌ خونه‌ جای گرفته است.

آمار و ارقام:

* محمود فکری در سه بازی اخیرش برابر خونه به خونه باخته است.

* شاهین شهرداری تاکنون نتوانسته در دیدار های بیرون از خانه بردی کسب کند.

* خونه به خونه با هدایت علی نظرمحمدی در خانه پیروز بوده است.

گفتنی است که این دیدار روز یکشنبه بیست و نهم مهرماه از ساعت ۱۵:۱۵ برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alyel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکسین- شاهین شهرداری / فراز در اندیشه پرواز با شاهین به صدر؛ محمود در راهی تکراری

خرید امتیاز شهرداری تبریز توسط شاهین بوشهر کذب است
اختصاصی| شاهین بوشهر قطعا فصل بعد در لیگ دو است؛