تاریخ انتشار: 1397/07/28 22:57
کد خبر: 125493

شهرداری تبریز در آستانه واگذاری به بخش خصوصی؛ تبریز و تراکتور الگوی خصوصی سازی

از تبریز خبر هایی مبنی بر واگذاری تیم فوتبال شهرداری تبریز به بخش خصوصی شنیده می شود.
شهرداری تبریز در آستانه واگذاری به بخش خصوصی؛ تبریز و تراکتور الگوی خصوصی سازی

این فصل فوتبال تبریز گام بلندی در راستای هرچه حرفه ای تر شدن فوتبال برداشته است. در ابتدا تراکتورسازان پس از سال ها به بخش خصوصی واگذار شدند و حالا با مالکیت محمدرضا زنوزی شرایط خوبی را پشت سر می گذارند. آن ها مربی سابق رئال را به تبریز بردند و سپس جمعی از ستاره‌ های داخلی و خارجی را جذب کردند و حالا با پرمهره ترین تیم تاریخشان به دنبال جام قهرمانی هستند. نکته جالب این که در فصول قبلی اکثر ستاره های تراکتور بازیکن سرباز بودند و آن ها توان خرید مهره هایی چون دژاگه، شجاعی و... را نداشتند.

زنوزی علاوه بر سر و سامان دادن به تراکتور، ماشین را هم به لیگ آورد و حالا سبزپوشان تبریزی که قدیمی ترین باشگاه فوتبال آذربایجان هستند، شرایط خوبی را با مهاجری پشت سر می گذارند.

حال پس از خصوصی شدن دو باشگاه محبوب تبریزی ها، شنیده ها حاکی از واگذاری شهرداری تبریز به بخش خصوصی است. تیم فوتبال شهرداری تبریز در یک دهه اخیر عملکرد بسیار خوبی در فوتبال ایران داشته و حتی در مقطعی به لیگ برتر هم رسید اما این روزها با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کند.

مشکلات به قدری زیاد و بزرگ بوده که حتی پیش از شروع فصل زمزمه های انحلال این تیم هم به گوش می رسد اما در نهایت قرار بر این شد که شهرداری یک سال با حضور بازیکنان بومی تیمداری کند.

اکنون واگذاری به بخش خصوصی می تواند شهرداری را هم از بحران خارج کند و البته باعث شود تبریزی ها به یک رکورد جالب هم برسند. در صورت وقوع چنین اتفاقی، تمام تیم های بزرگ شهر تبریز در دست بخش خصوصی خواهند بود! آن هم در شرایطی که در نقاط مختلف ایران تیم های دولتی و نیمه دولتی دچار مشکل هستند و نمی توانند به صورت عادی حیات خود را ادامه دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpq5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرار لحظه آخری میثاقیان از تساوی های سریالی/کسب سه امتیاز شیرین با میهمان نوازی آذری ها