تاریخ انتشار: 1397/07/29 16:22
کد خبر: 125402

تلاش دوتیم برای شروعی از نو؛ این بازی حکم مرگ و زندگی را برای آذری ها دارد!

فردا دو تیم پرسپولیس پاکدشت و شهرداری تبریز در چارچوب هفته نهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
تلاش دوتیم برای شروعی از نو؛ این بازی حکم مرگ و زندگی را برای آذری ها دارد!

دو تیم پرسپولیس پاکدشت و شهرداری تبریز در چارچوب هفته نهم به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت. شهرداری تبریز در هفته قبل از کارون اروند خرمشهر پذیرایی کرد‌. این بازی در نیمه اول بسیار سرد دنبال شد و تقریبا هیچ موقعیتی بر روی دروازه‌ها رخ نداد. نیمه دوم این بازی هم با جنجال شروع شد و شهرداری تبریز خیلی زود با اخراج رسول پیرزاده در دقیقه 53 ده نفره شد تا کار سختی در این دیدار داشته باشد. کارون که موقعیت را برای کسب برد طلایی می‌‍دید بر شدت حملات خود اضافه کرد تا اینکه به گل اول دست یافت. شهرداری که در آستانه یک شکست خانگی دیگر قرار داشت در ادامه بازی فشار بیشتری آورد و توانست در دقیقه 92 با گل جعفر برزگر بازی را تساوی بکشاند. در حالی که همگان به دنبال این بودند مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد اما شهرداری ماهشهر در دقایق پایانی وقت اضافه گل دوم را دریافت کرد تا سه امتیاز شیرین به حساب خرمشهری‌ها ریخته شود. پرسپولیس پاکدشت با هدایت فرهاد کاظمی عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است و می تواند با کسب سه امتیاز برابر شهرداری ماهشهر گام بلندی به سمت صدر بردارد.

آخرین تقابل دو تیم:

با توجه به اولین سال حضور پرسپولیس پاکدشت در لیگ یک، این دو تیم تاکنون به مصاف یکدیگر نرفته اند و بازیهفته آتی اولین دیداری خواهد بود که با یکدیگر صورت می دهند.

جایگاه دوتیم در جدول:

پرسپولیس پاکدشت از شش بازی با دو برد، سه مساوی و تنها یک باخت با 9 امتیاز در رده نهم قرار دارد از سویی دیگر شهرداری تبریز از شش بازی دو برد، یک مساوی و سه باخت در رده دهم جا گرفته است، شهرداری تبریز 7 امتیازی می‌باشد.

آمار و ارقام:

* شهرداری تبریز هرگاه گل اول را به ثمر رسانده، آن دیدار را نباخته است.

* پرسپولیس پاکدشت در سه بازی اخیرش توانسته گلزنی کند.

* پرسپولیس پاکدشت بعد از گل گهر خطرناک ترین خط حمله لیگ یک را دارد.

گفتنی است که این دیدار روز دوشنبه سی‌ام مهرماه از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aq8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد پائین نشین ها/پذیرائی شهرداری از جسم بی جان خونه به خونه