تاریخ انتشار: 1397/07/29 18:16
کد خبر: 125387

قشقایی زحمات وینگو را برباد داد/ اوج هیجان در پارس شیراز

قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان به تساوی پر گل دست یافتند.
قشقایی زحمات وینگو را برباد داد/ اوج هیجان در پارس شیراز

قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته نهم به مصاف یکدیگر رفتند. قشقایی در این روزها با شرایط خوبی دست و پنجه نرم نمی‌کند و فعلاً سرمربی و مدیرعامل ندارد. نجف‌پور (مالک و مدیرعامل باشگاه قشقایی) از مدیریت این باشگاه کناره‌گیری کرد و ابراهیم طالبی سرمربی نارنجی‌پوشان، توسط پلیس بین‌الملل بازداشت شده است. با این حال قشقایی هفته گذشته موفق شد بادران را در تهران متوقف کند و این هفته در اندیشه شکست تیم صدرنشین بود.

جدال حساس این دو تیم با گلزنی پیمان رنجبری آقای گل فعلی لیگ یک در دقیقه ۲۲ جذاب تر شد. اما قشقایی در دقایق پایانی نیمه اول توسط جواد عباسی به گل رسید تا دو تیم با نتیجه تساوی رختکن بروند.

روند این بازی که نوید یک دیدار پرگل را می‌داد در نیمه دوم شاهد یک بازی پرگل بودیم. در دقیقه ۶۰ پیمان رنجبری دوباره گل گهر را پیش انداخت اما این برتری تنها دو دقیقه دوام داشت تا اینکه محمد مهری توانست دروازه گل گهر را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. اما انگار گل گهر دست بردار نبود، این بار نوبت مهرداد آوخ رسید تا گل گهر را به برتری برساند ام باز قشقایی زود جواب داد و در دقیقه ۶۱ از گل گهر یک پنالتی گرفت. جواد عباسی پشت این توپ ایستاد و موفق شد آن را به گل تبدیل کند و برای  سومین بار بازی را به تساوی بکشاند. هیجان در ورزشگاه پارس به اوج رسیده بود و دو تیم سعی داشتند گل چهارم و پیروزی بخش را به ثمر برسانند. اما در نهایت دیدار این دو تیم با تساوی سه سه به پایان رسید.

ترکیب قشقایی شیراز:

مسلم حق شناس، امید کریمی، مسعود اسدی ، جواد عباسی ، رسول بهاروندی حمید سفیدگری ، هادی خادم، علی حسامی ، محمد مهری ، حسین چگینی ، سروش سعیدی

گل گهر سیرجان:

مهرداد بشاگردی - بهمن کامل - امین پورعلی - پیمان نامور - علی قربانخانی - محسن آذرباد - پیمان رنجبری - مهرداد آوخ - مهران گلزاری - حمید گلزاری - علی ابراهیمی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omand

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاف شگفتی سازان در پارس/ وینگو در پی تثبیت صدر نشینی!