تاریخ انتشار: 1397/07/29 18:18
کد خبر: 125386

طلسم فکری برابر خونه به خونه؛ رضا حیدری منجی بابلی ها

دو تیم خونه به خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر به تساوی بدون گل رضایت دادند.
طلسم فکری برابر خونه به خونه؛ رضا حیدری منجی بابلی ها

 در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ یک، خونه‌به‌خونه بابل میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود. این بازی درحالی برزگزار شد که جدال چند هفته پیش دو تیم در جام حذفی،‌ حاشیه‌های فراوانی داشت و درگیری‌های لفظی زیادی میان اعضای دو باشگاه ایجاد کرد. در این بازی، هواداران خونه‌به‌خونه در تمامی دقایق بازی علیه محمود فکری، سرمربی شاهین شهرداری شعار دادند. حساسیت هواداران خونه‌به‌خونه نسبت به فکری، به خاطر سابقه این مربی در تیم نساجی به عنوان مربی و بازیکن بوده است.

امروز از ساعت ۱۵:۱۵ دیدار این دو تیم آغاز شد. نیمه اول دیدار خونه به خونه و شاهین شهرداری چنگی به دل نزد و هیچ گلی از خط دروازه ها عبور نکرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. نیمه دوم این دیدار نیز گلی در بر نداشت اما در دقایق پایانی شاهین شهرداری بوشهر به یک ضربه پنالتی دست یافت که رضا حیدری دروازبان خونه به خونه توانست آن را مهار کند تا شاهین در کسب سه امتیاز این دیدار ناکام بماند.

شاهین شهرداری بوشهر در روزی که گل گهر متوقف شده بود می‌توانست با برد برابر خونه به خونه فاصله خود را به حداقل برساند اما محمود فکری ظاهرا همچنان باید برابر خونه به خونه طلسم شده و ناکام باشد. شاهین شهرداری با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و خونه به خونه نیز توانست خود را ۵ امتیازی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw9zk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامبک دلچسب ربیعی و شاگردانش،رضایت رقبا از توقف دو مدعی!