تاریخ انتشار: 1397/07/30 11:47
کد خبر: 125296

دیدار حساس دو تیم دسته اولی/مهابادی در لبه تیغ!

دو تیم پایین جدولی لیگ دسته اول امروز دیدار حساسی را در ارومیه برگزار خواهند کرد.
دیدار حساس دو تیم دسته اولی/مهابادی در لبه تیغ!

نود ارومیه و شهرداری ماهشهر در حالی امروز در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ یک به مصاف هم می روند که هردو تیم نیاز مبرمی به 3 امتیاز دارند.

نماینده شهر ارومیه که چند روز قبل مقابل پرسپولیس در جام حذفی به میدان رفت و شکست خفیفی را تجربه کرد، حالا از نظر روحی شرایط مناسبی دارد و به دنبال آن است تا در مصاف حساس مقابل شهرداری ماهشهر هم به نتایج خوبش ادامه دهد.

نودی ها هفته گذشته در لیگ یک مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفتند و با جشن گرفتن اولین پیروزی شان توانستند تیم اراکی را از صدرجدول پایین بیاورند و حالا امیدوارند در بازی خانگی امروز هم به برد برسند و مجموع امتیازاتشان را به عدد 9 برسانند.

شهرداری ماهشهر هم که در این فصل دچار بدشانسی های زیادی شده، برای برد در بازی امروز تلاش خواهد کرد. ماهشهری ها تاکنون 5 امتیاز جمع کردند و برای اینکه از پایین جدول جدا شوند، نیاز به کسب امتیاز از مسابقه سخت در ارومیه دارند.

از سوی دیگر طی هفته گذشته زمزمه هایی درباره جدایی داوود مهابادی سرمربی شهرداری ماهشهر در صورت شکست در ارومیه شنیده می شد و به همین خاطر این مربی تمام تلاشش را خواهد کرد تا امروز تیمش را به برد برساند و هدفی که دارد را محقق کند.

 

تیم‌های نود ارومیه و شهرداری ماهشهر ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف یکدیگر می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458ax9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج داوود و آخرین تیر در کمان/ نفس های بندر به شمارش افتاد
اختصاصی/