تاریخ انتشار: 1397/07/30 18:14
کد خبر: 125236

جمع مدعیان جمع شد / شیر فرهاد و یارانش جشنواره گل به راه انداخته و بالا نشین شدند!

سرخپوشان پاکدشت در چارچوب هفته نهم توانست در یک دیدار پر گل شهرداری تبریز را شکست دهد.
جمع مدعیان جمع شد / شیر فرهاد و یارانش جشنواره گل به راه انداخته و بالا نشین شدند!

سرخپوشان پاکدشت که در بازی های هفته های گذشته فراز و نشیب های زیادی از خود نشان داد امروز مقابل حریف تبریزی تنها چشم به برد خانگی و کسب سه امتیاز دوخته بود تا چند پله در جدول صعود داشته باشد، بردی که می توانست آنها را تا رده چهارم جدول بالا ببرد. در سوی مقابل اما تبریزی ها با هدایت حیدر جعفری تنها چشم به نباختن و کسب حداقل امتیاز داشتند تا دست پر از پایتخت به خانه بازگردند. شهرداری چی ها خوب می دانستند با ناکامی در بازی امروز جایگاه شان در انتهای جدول متزلزل تر از همیشه می‌شود.

شاگردان فرهاد کاظمی که به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی بودند خیلی زود حملات خود را شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی فرصت باز کردن دروازه حریف خود را داشتند که این فرصت توسط مهاجم پاکدشتی‌ها از بین رفت. در ادامه حملات این تیم پیگیری شد و در دقیقه 34 مرتضی خراسانی گل اول این تیم را به ثمر رساند. قرمزپوشان که سیری ناپذیر نشان می‌دادند، پنج دقیقه بعد باز هم توسط هادی شکوری به گل دوم دست یافتند و نیمه اول با همین نتیجه تمام شد.

با شروع 45 دقیقه دوم توقع می‌رفت که شهرداری تبریز برای جبران گل خورده وارد میدان شود اما باز هم توپ و میدان در اختیار تیم میزبان قرار گرفت و محمد عبادزاده در دقیقه 56 گل سوم را برای تیمش ثبت کرد تا بازی به صورت یک طرفه به نفع سرخپوشان پاکدشتی ادامه پیدا کند. تبریزی‌ها که شکست سنگینی را تجربه می‌کردند در ادامه برای کمتر کردن اختلاف به آب و آتش زدند و حسین قره داغی در دقیقه 66 گل اول برای وارد دروازه محسن زاده کرد.

اما این پایان کار نبود و سرخپوشان پاکدشتی در ادامه توسط دو بازیکن تعویضی خود یعنی پیام ملکیان و محمد رحمتی به ترتیب در دقایق 70 و 72 به گل چهارم و پنجم دست یافتند و سه امتیاز شیرین را به حساب تیمشان واریز کردند.

نکته جالب توجه این است که قرمزپوشان پاکدشتی بعد از گل پنجم، بازی را رها و بی خیال ادامه مسابقه را پیگیری کردند. حقیقتی که خشم فرهاد کاظمی سرمربی این تیم را برانگیخت و توقع داشت بازیکنانش تا دقایق عطش زیادی برای گلزنی داشته باشند.

قرمزپوشان پاکدشتی با این برد، 12 امتیازی شدند و به رده چهارم جدول صعود کردند و شهرداری تبریز با هفت امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lj5pr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقدی بر عملکرد فرهاد کاظمی مقابل قشقایی؛ از تعویض‌های زودهنگام تا چینش اشتباه بازیکنان
اختصاصی فرتاک ورزشی|