تاریخ انتشار: 1397/08/02 11:38
کد خبر: 124961

وینگو:می دانستم که پرسپولیس به فینال خواهد رفت

وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان که سابقه هدایت تیم پرسپولیس را داشته می گوید با شناختی که از کار برانکو داشتم می دانستم که پرسپولیس به فینال خواهد رفت.
وینگو:می دانستم که پرسپولیس به فینال خواهد رفت

سرمربی سابق پرسپولیس و حال حاضر گل‎گهر در مورد صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا می گوید: اول آنکه صعود پرسپولیس به فینال را تبریک می گویم بعد هم آنکه من پیش از بازی پیش بینی کرده بودم که این تیم به فینال خواهد رفت چون به توان، قدرت و تفکرات فنی برانکو ایمان داشتم. پرسپولیس در این سال‌ها در کنار برانکو موفقیت‎های خوبی به دست آورده است و اگرچه امسال دست این تیم به واسطه محرومیت از پنجره نقل و انتقالات بسته بود اما آنها باز هم خوب کار کردند و کنار هم بازی کردن بازیکنان در چند سالی که برانکو در این تیم حضور دارد این امیدواری را به همه داد که پرسپولیس می‎تواند جزو فینالیست‎ها باشد.

او درباره نتیجه‎ی تساوی مقابل قشقایی هم گفت: من از این بازی رضایت ندارم و به نظرم ما می‎توانستیم بهتر باشیم. درست است که گل‎گهر در گلزنی و خط حمله مشکل ندارد اما در دفاع به دلیل مصدومیت چند بازیکن در این پست دچار مشکل شده‎ایم که امیدوارم به زودی این موضوع هم حل شود تا ما بتوانیم بهتر از نتایجی که کسب می‎کنیم حراست کنیم.

مس کرمان در این هفته توانست کارون اروند را در خانه مغلوب کند و از برانکو در این خصوص سوال می‎کنیم که آیا آنها نیز می‎توانند این تیم را در خانه شکست دهند یا نه که او در پاسخ گفت: نمی‎توان اینطور گفت که چون مس کرمان آنها را شکست داده پس ما هم می‎توانیم. کارون بازیکنان و مربی خوبی دارد ما باید این هفته آنها را آنالیز کنیم و با بررسی بازیشان مقابل مس پی به نقاط ضعف و قوتشان ببریم و بر همین اساس مقابل آنها به میدان برویم. پیش‎بینی نتیجه در بازی‎های لیگ خیلی سخت است و شما نمی‎توانید از پیش خود را برنده یا بازنده بدانید.

سرمربی گل‎گهر در پاسخ به سوالی که آیا با نتایجی که تاکنون گرفته‎اند آنها را باید در نیم فصل جز تیم‎های قهرمان یا صدرنشین دانست هم گفت: نه، اصلا؛ ما بازی به بازی پیش می‎رویم و با نتایجی که کسب می‎کنیم سعی بر بهتر شدن هم داریم اما اینکه از حالا با وجود مدعیان سرسختی که در جدول حضور دارند خودمان را قهرمان یا صدرنشین بدانیم خیلی زود است. مطمئنا با مشخص کردن هدفمان در ابتدای فصل مسیری که در نظر داریم را طی خواهیم کرد اما به هیچ وجه با این تفکرات بازی نخواهیم کرد، ما می‎جنگیم تا پیروز باشیم و موفق.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mj6rb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده-بگوویچ/ تقابل مربیان استقلالی و پرسپولیسی