تاریخ انتشار: 1397/08/02 12:10
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 124954

ناکامی‌های ادامه‌دار فکری در خارج؛ حداقل امتیاز برای مرد پرادعا

​محمود فکری در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی را برای شاهین کسب نکرده است.
ناکامی‌های ادامه‌دار فکری در خارج؛ حداقل امتیاز برای مرد پرادعا

 مربی سابق استقلال که با آوردن نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، باقرارداد نجومی و همچنین ادعاهای فراوان هدایت تیم شاهین بوشهر را برعهده گرفت، گرچه در بازی‌های خانگی خوب بازی کرده اما در بازی‌های خارج از خانه ناکام مطلق بوده است.

محمود فکری با شاهین بوشهر هنوز نتوانسته در بازی‌های خارج از خانه به برتری دست یابد. آنها در اولین بازی خارج از خانه مقابل تیم بادران به تساوی 1-1 دست یافتند. در شیراز نیز 2-1 به فجرسپاسی باختند و در سومین بازی خارج از خانه این فصل خود نیز مقابل شهرداری ماهشهر 0-0 متوقف شدند.

در چهارمین بازی خارج از خانه فکری در این فصل، آنها در اراک مقابل تیم آلومینیوم بازی 2-0 برده را با تساوی 2-2 عوض کردند. در آخرین بازی خارج از خانه آنها نیز فکری مقابل تیم استانش یعنی خونه به خونه بابل، ره به جایی نبرد و باتساوی بدون گل، ضعیف‌ترین عملکرد خود در لیگ یک از حیث بازی‌های خارج از خانه را به نمایش گذاشت.

به هر حال از مربی‌ای که با ادعای لیگ برتری کردن تیم‌ها با قراردادی نجومی روی نیمکت تیم‌ها می‌نشیند نیز چنین انتظار می‌رود که همانند قراردادهایشان، نتایج خوبی نیز کسب کنند. قائده‌ای که در شاهین برعکس شده است و باید دید مدیران شاهین برای خروج از بحران عدم پیروزی در بازی‌های خارج از خانه، از چه ترفندی استفاده خواهند کرد. آیا فکری و شاگردانش نیاز به شوک دارند؟!

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bq7d9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به مس بزنیم/ روی غافلگیری گل خوردیم