تاریخ انتشار: 1397/08/02 16:17
کد خبر: 124921

حیدری:تا دو روز دیگر سرمربی جدید معرفی میشود /گزینه قدرتمندی سرمربی گری سردار را بر عهده می گیرد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سردار بوکان گفت: تیم سردار بوکان تیم بسیار بزرگی بوده و هواداران پرشماری دارد و بنابراین نیاز به یک مربی قدرتمند دارد و بی شک گزینه قدرتمندی سرمربی‌گری تیم فوتبال سردار بوکان را بر عهده می‌گیرد.
حیدری:تا دو روز دیگر سرمربی جدید معرفی میشود /گزینه قدرتمندی سرمربی گری سردار را بر عهده می گیرد

مجید حیدری مدیر عامل سردار بوکان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به موافقت باشگاه فرهنگی ورزشی سردار بوکان با استعفای«پیروز قربانی» سرمربی تیم فوتبال سردار اظهار کرد: جایگزین وی ظرف دو روز آینده مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم سردار بوکان تیم بسیار بزرگی بوده و هواداران پرشماری دارد و بنابراین نیاز به یک مربی قدرتمند دارد که تیم را از شرایط کنونی نجات داده و عملکرد مثبتی داشته باشد تا خشنودی هواداران را در پی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سردار بوکان افزود: بنابراین امروز به نوعی مدیریت بحران شده تا تیم را از نظر روحی و روانی برای بازی‌های آینده آماده کرده و یک گزینه نهایی برای سرمربی‌گری تیم فوتبال سردار بوکان انتخاب شود و بی شک گزینه بسیار قدرتمندی به بوکان خواهد آمد.

وی با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر وجود مشکلات مالی در باشگاه سردار بوکان بیان کرد: تا این لحظه، باشگاه تمامی تعهدات مالی خود را به طور کامل اجرا کرده و تنها مبلغ مالی که پرداخت نکرده، یک میلیون و 700 هزار تومان به یک بازیکن و دو مربی بوده و سایر کادر فنی و بازیکنان نیز پاداش و حقوق خود را دریافت کرده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xp7zq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر: فردا روز ما و استقلال است/ فردا ورزشگاه پر باشد حریف عصبی میشود