تاریخ انتشار: 1397/08/04 18:48
اختصاصی| با این مدافعین سالخورده چه باید کرد؟
کد خبر: 124612

راه علاج مس رفسنجان برای ثبت اولین کلین شیت!

مس رفسنجان از لحاظ دفاعی، در این فصل یکی از تیم‌های ضعیف شمره می‌شود.
 راه علاج مس رفسنجان برای ثبت اولین کلین شیت!

تیم مس رفسنجان که فصل قبل با گلری سعید ابراهیم پور کلین شیت‌های فراوانی را ثبت می‌کرد، در این فصل اما نتوانسته حتی یک کلین شیت هم ثبت کند. نیما علیپور گلر یک این فصل مس رفسنجان در هر بازی توپ‌های فراوانی را از خط دروازه بیرون می‌کشد و نمی‌توان علت عدم کلین شیت مس را به دروازه‌بان این تیم اختصاص داد.

مس رفسنجان در این فصل مدافع سالخورده‌ای دارد که قطعا فوتبالش تمام شده است. مدافع کهنه‌کاری همچون محسن ورزکار که عملکرد ضعیفش در این فصل، عملکرد خوب خط دفاعی مس را زیر سئوال برده است. مدافع 35 ساله مس، علاوه بر ناتوانی روی زمین، در سرعت و همچنین نبردهای هوایی نیز دیگر آن کاربرد لازمه را ندارد.

قطعا راه علاج مس رفسنجان برای خروج از این بحران، تغییر در چینش نفرات است. تیمی که می‌تواند در هر بازی بیش از یک گل بزند و در مقابل گل‌های فراوانی نیز دریافت کند، قطعا مشکلی در خط دفاعی دارد. وجود بازیکنان تدافعی همچون رضا یزدان دوست و ... می‌تواند مشکل رفسنجانی‌ها را در ادامه حل کند.

مدافعان جوان و باانگیزه‌ای که از هر لحاظ، بهتر از مدافع کهنه‌کار مس خواهند بود. اینکه طرز تفکر مربی تیم چیست مسئله‌ای جداگونه است اما هوادار مس رفسنجان از نتایج تیمش ناراضی است و امیدوارند هرچه زودتر، مشکل خط دفاعی تیم‌شان رفع شود.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lj78r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومینوی تغییرات در ترکیب پرسپولیس