تاریخ انتشار: 1397/08/05 18:49
کد خبر: 124423

قطار کُند روی بابل به ایستگاه اراک رسید!/شاگردان نظر،قربانی بعدی جاه طلبی های ایرالکو خواهند شد؟!

آلومینیوم اراک میزبان تیم خونه به خونه بابل در هفته دهم لیگ یک می‌باشد.
قطار کُند روی بابل به ایستگاه اراک رسید!/شاگردان نظر،قربانی بعدی جاه طلبی های ایرالکو خواهند شد؟!

در ابتدای فصل خیلی ها از آلومینیوم اراک به عنوان یک تیم مدعی یاد می‌کردند اما شاگردان محمد ربیعی پر از فراز و نشیب بودند. اراکی ها نتوانستد انتظارات را برآورده کنند و به روی یک نوار حرکت نکردند، کاملا روندی سینوسی داشتند. شاگردان محمد ربیعی هفته قبل استراحت داشتند ولی در آخرین دیداری که در لیگ دسته اول انجام دادند. در این دیدار خوب به همه اثبات کردند که شاید اکنون در جمع مدعیا نباشند اما شخصیت یک مدعی را همچنان در وجودشان دارند. با وجود اینکه از حریف خود دو گل عقب بودند توانستند بازی را به تساوی بکشانند. در این هفته باید در خانه از خونه به خونه بابل پذیرایی کنند. 

بدون شک هردو تیم برای کسب پیروزی پا به این میدان خواهند گذاشت. این بازی یک دیدار حساس برای خونه به خونه است و خسته تر از هر تیمی است که در بحران دست و پا زده است. شاگردان علی نظرمحمدی بیشتر از اراکی ها تشنه برد هستند. این جدال حساس می تواند برای آن‌ها شروعی دوباره باشد هر چند کار سخت است.

آخرین تقابل دو تیم:

آخرین بار در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دراگان اسکوچیچ سکان هدایت خونه به خونه را بر عهده داشت و شرایط بابلی ها با حال و روز الان آنه خیلی فرق داشت. خونه به خونه با برد برابر آلومینیوم می‌توانست خیلی بی‌ دردسر در هفته های پایانی خود را لیگ برتری ببیند. اما بابلی ها فرصت سوزی کردند تا در هفته آخر به مشکل بر بخورند. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

جایگاه دو تیم در جدول:

آلومینیوم به عنوان یک تیم منسجم در لیگ یک دوازده امتیازی می باشد و در رده پنجم جا گرفته است‌. خونه به خونه بابل جز ته جدول جای بهتری را بای جا خوش کردن پیدا نکرده است و با پنج امتیاز فقط بالاتر از ملوان ایستاده است.

آمار و ارقام:

* خونه به خونه در دو بازی اخیرش برابر آلومینیوم گلی دریافت نکرده است.

* آلومینیوم در پنج دیدار اخیرش برابر خونه به خونه تنها یک برد کسب کرده است.

* خونه به خونه در بازی های بیرون خانه بردی کسب نکرده است

کوبل داوری:

مهدی جبرئیلی – مهدی سیفی – عبدالعلی شکرگزار – مرتضی عابدی / ناظر: حمید نظری

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5qqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نود و ادامه شگفتی/ سه گانه بیاتلو و شاگردانش در یقه گیری از مدعیان!