تاریخ انتشار: 1397/08/05 21:40
کد خبر: 124396

سکانسی دیگر از ضعف های مدیریتی سامری و شرکا،میثاقیان را جا گذاشتند!اروند بدون سرمربی به مصاف گل گهر می رود؟!

اروند بدون سرمربی در مقابل گل گهر قرار می‌گیرد.
سکانسی دیگر از ضعف های مدیریتی سامری و شرکا،میثاقیان را جا گذاشتند!اروند بدون سرمربی به مصاف گل گهر می رود؟!

کاروان تیم اروند خرمشهر در سه گروه به سمت سیرجان حرکت کردند. دسته اول 10 بازیکن این تیم بودند که از خرمشهر به سمت تهران حرکت کردند و از تهران هم به کرمان عظیمت کردند تا از آنجا به سمت سیرجان بروند و گروه دوم آن ها 8 تن از افراد دیگر این تیم بودند که باز هم به همین شکل به سیرجان رفتند.

اما گروه سوم که سرمربی تیم گل گهر هم همراهشان بود، طبق قراری که داشتند باید ساعت ۶ غروب جمعه (دیروز) به سیرجان رفتند که پروازشان کنسل می شود و نمی توانند به دلیل شرایط آب و هوایی به تهران بروند و سرمربی این تیم از کاروان تیم باز می‌ماند.

از طرفی سرپرست تیم اروند خرمشهر که باید بلیط تهیه می‌کرد برای پروازهای امروز اهواز به تهران این کار را انجام نمی‌دهد و در اقدامی عجیب به دلیل اینکه بلیط های امروز ساعت پنج غروب اهواز کمی ارزان تر از دیروز بوده، سرپرست تیم اروند برای ساعت پنج امروز بلیط تهیه می‌کند که بازهم اکبر میثاقیان و 8 نفر دیگر که شامل چند تن از بازیکنان اصلی این تیم است هم به دلیل کنسل شدن پرواز به جای اینکه در سیرجان حضور داشته باشند، کماکان در  خرمشهر باقی می‌مانند و هنوز به سیرجان سفر نکردند.

نکته قابل توجه اینجاست که این بازیکنان و کادرفنی تکلیفشان چه خواهد شد و آیا می توانند خودشان را به بازی فردا برسانند یا خیر؟

تیم اروند مدیریت خوبی ندارد و با این وجود هواداران اروند نباید انتظار نتایج خوب از این تیم که برنامه ریزی خوبی برای بازی های خود ندارد داشته باشند.

تیمی که باید روز قبل بازی خوب ریکاوری کند، دو‌ روز است که به دلیل بی‌تدبیری سرپرست و مدیرعامل باهوش اروند تمرینی را صورت نمی‌دهد و قطعا ناکامی در انتظار اروند با این شرایط است.

شنیده شده سرپرست اروند بدون اذن مدیرعامل آب هم نمی‌خورد و با این وجود، فقط ۱۸ تن از اعضای باشگاه اروند به مدیریت بهادر عبدی اکنون در سیرجان حضور دارند و حضور ۸ بازیکن اصلی تیم و سرمربی باشگاه در بازی با گل گهر، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اروند یکی از پرحاشیه‌ترین تیم‌های این فصل لیگ یک است که لیگ یک باز ترین بازیکنان لیگ یک را باقراردادهای بیش از ۲۰۰ میلیون را جذب کرده اما در تهیه کمترین امکانات ناتوان بوده است. اختلاف مدیرعامل و سرمربی باشگاه سبب سرگردانی هواداران نیز شده است. به دلیل قرارداد بالای میثاقیان با اروند، سامری نمی‌تواند او را اخراج کند و در پی تهیه نقشه برای فشار آوردن روی وی است تا بتواند پرافتخارترین سرمربی لیگ یک را مجاب به استعفا کند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45onnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش باشگاه بادران تهران نسبت به محرومیت کریم اسلامی
اختصاصی/ در گفتگو با فرتاک ورزشی مطرح شد؛

 راه علاج مس رفسنجان برای ثبت اولین کلین شیت!
اختصاصی| با این مدافعین سالخورده چه باید کرد؟