تاریخ انتشار: 1397/08/06 18:32
کد خبر: 124267

قوی سپید انزلی گرفتار در مرداب / پرواز شهرداری بسوی آرامش

شهرداری تبریز در خانه‌اش موفق شد تیم ملوان بندرانزلی را شکست دهد.
قوی سپید انزلی گرفتار در مرداب / پرواز شهرداری بسوی آرامش

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم شهرداری تبریز و ملوان بندرانزلی از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، شاگردان حیدر جعفری موفق شدند 1-0 از سد ملوان عبور کنند.

بازی با شوت‌های از راه دور شهرداری تبریز آغاز شد اما در کش و قوس بازی، ملوان روی یک ضد حمله فرصت خوبی برای گلزنی پیدا کرد اما پوریا غلامی در استوپ کردن توپ ناتوان بود و به همین دلیل، آن فرصت برای ملوانان هدر رفت. در ادامه بازی نیز شهرداری تبریز موقعیت خطرناکی روی دروازه ملوان طرح کرد که ضربه مهاجم شهرداری، با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

شهریار مغانلو مهاجم ملوان، در موقعیتی تک به تک در دقیقه 37 قرار گرفت و توپ را به دست وحید مهدی خانی، گلر شهرداری تبریز زد و این موقعیت به هدر رفت. در ادامه تلاش دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم و روی یک صحنه کاملا مشکوک، داور مسابقه برای شهرداری تبریز پنالتی اعلام کرد و گرچه بازیکنان ملوان به نشانه اعتراض تیم خود را بیرون کشیدند، اما با بازگشت به زمین، محمدرضا زینال خیری هافبک شهرداری تبریز پشت توپ قرار گرفت و موفق شد این پنالتی را تبدیل به گل کند.

از نکات قابل توجه این بازی، اعلام 15 دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم بود که در فوتبال ایران، کم سابقه می‌باشد.

گفتنی است شهرداری تبریز با این پیروزی، 10 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد و تیم ملوان نیز باهمان 4 امتیاز، در ته جدول قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgbop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال

تصاویر/ سرخپوشان پاکدشت و شهرداری تبریز
از نگاه دوربین نصیر مقدری؛