تاریخ انتشار: 1397/08/06 19:12
مدیر عامل اسبق باشگاه سردار بوکان گفت:
کد خبر: 124262

بابت حمایت از (پیروز قربانی)از مردم بوکان حلالیت میخواهم /نباید به شعور مردم بوکان توهین میشد

تیم فوتبال سردار بوکان یکی از تیم‌های بسیار پرطرفدار لیگ دسته دو کشور بوده و گفته می‌شود به عشق این تیم، حتی پیرمردان 90 ساله تا افراد معلول نیز در بازی‌های این تیم حضور دارند و عاشقانه تیم محبوب خود را حمایت می‌کنند.
بابت حمایت از (پیروز قربانی)از مردم بوکان حلالیت میخواهم /نباید به شعور مردم بوکان توهین میشد

پس از رفتن پیروز قربانی، سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان و خروج وی از شهر بوکان، برخی حواشی بین این مربی و مدیرعامل به وجود آورد و در پی آن«مجید حیدری» نیز تغییر کرد.

برای اطلاع از این حواشی به سراغ مجید حیدری مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی سردار بوکان رفته‌ایم که به گفته خود، افتخار می کند که چهار ماه مسئولیت هدایت و مدیریت پرطرفدارترین تیم شمال غرب کشور را بر عهده داشته است.

پس از« پیروز قربانی» چه کسی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سردار بوکان انتخاب شد؟

حیدری: اعضای هیئت مدیره، سرمربی جدید این تیم یعنی«سید داود سیدعباسی» را انتخاب کردند در حالی که بنده هیچ نقشی در انتخاب ایشان نداشته‌ام.

در برخی جاها عنوان شده که شما از سمت خود استعفاء دادید، آیا درست است؟

حیدری: خیر چنین موضوعی صحت ندارد و به صورت محترمانه مرا از سمتم برکنار کردند، در حالی که این موضوع کاملا کذب است و تشخیص هیئت مدیره این بود که بنده به عنوان مدیرعامل فعالیت نکنم.

مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی سردار بوکان کیست؟

حیدری: «محمد محمدی» عضو هیئت مدیره باشگاه و فردی بسیار  باسواد، قوی، دوست داشتنی و سلامت است به عنوان مدیرعامل معرفی شده که به طور قلبی برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

آیا شما همچنان در هیئت مدیره باشگاه باقی می‌مانید؟

حیدری: خیر چنین قصدی نداشته چون دوست ندارم به مردم دروغ گفته و سوءتفاهم‌هایی برای دوستانم به وجود آورم و بنابراین دست آنها را باز گذاشته و به تصمیم آنها به طور تمام قد احترام می‌گذارم و همه مطمئن باشند که از سوی بنده هیچ حاشیه و آسیبی به باشگاه سردار بوکان نخواهد رسید.

دیشب پس از اینکه همه مردم ایران مطلع شدند، بنده از استعفای خود خبردار شدم و امروز نیز در بوکان هستم چون باید برخی اسناد مالی باشگاه را به طور مرتب آماده و شفاف کنم تا برای مسئول بعدی این باشگاه، همه شرایط فراهم شود تا وی تمامی تمرکز خود را برای موفقیت تیم سردار بگذارد.

در مورد حواشی به وجود آمده برای این تیم توضیح دهید.

حیدری: سرمربی قبلی تیم، یعنی پیروز قربانی استعفا نداده بود و متاسفانه هم اکنون با فایل های صوتی که در فضای مجازی منتشر می‌کند، با تهمت، افترا و فرافکنی، تمامی ضعف‌ها و عدم نتیجه گیری خود را به طور کامل به بنده نسبت داده در حالی که روابط پشت پرده نیز با برخی افراد دارد.

وی در فضای مجازی فایل صوتی از طریق عوامل خود در بوکان پخش و به بنده انواع و اقسام توهین ها را کرده است در حالی که بنده مثل ایشان نبوده و ادب و شخصیت و انسانیت دارم و چون نمک مردم کرد بوکان را خورده ام، تا ثانیه آخر به طور شرافتمندانه برای این مردم کار کرده و از هر گونه زد و بند در این باشگاه از سوی هر شخص، پرهیز و مقاومت جانانه ای کرده ام.

دلیل اینکه هم اکنون در راس کار حضور ندارم، حمایت تمام قد من از زیاده خواهی، باج خواهی و زد و بند و مافیا و باندبازی بوده و بازیکنان این تیم نیز که از یک هفته گذشته سر تمرین حاضر نشده و با هیچ روشی حاضر به تمرین نمی شدند، متاسفانه فریب خورده بودند.

هم اکنون خدا را شاکرم که پیروز قربانی در نهایت سلامت مغزی و عقلی و با زبان خود عنوان کرده که در برکناری بنده نقش داشته و از این موضوع نیز ابراز خرسندی می‌کند در حالی که نمی دانست که بنده مسئولیت بسیار بسیار سنگینی بر عهده داشته و اینک، احساس آرامش بهتری دارم و افتخار کردم که به مدت چهار ماه در بوکان کار کرده و یکی از پرهوادارترین تیم های ایران را مدیریت کردم.

بنده افتخار نوکری مردم بوکان را در این مدت بر عهده داشته و افتخار می کنم که مردم بوکان کوچکترین توهین و یا بی احترامی را به بنده نکردند و این مردم بسیار با شرف هستند و این نیز بزرگترین سرمایه ای بوده که در بوکان به دست آوردم.

پس بنده با عزت و احترام از این شهر خارج خواهم شد و پیش از آن، کارهای عقب افتاده باشگاه را با وجود اینکه هیچ سمتی ندارم اما به طور قطع انجام می دهم چون نمی خواهم شرافت کاری خود را مثل پیروز قربانی در فضای مجازی زیر سوال ببرم.

پیروز قربانی در فایل های صوتی خود که در فضای مجازی منتشر کرده، چه چیزهایی را عنوان کرده است؟

حیدری: اینکه بنده زد و بند کرده و با دست های پشت پرده در  ارتباط هستم و بنده نیز به پیروز قربانی عنوان می کنم که اعتبار فوتبالی خود را با چنین کلماتی زیر سوال نبرد.

آیا شما از ایشان شکایت می کنید؟

حیدری: بنده 100 درصد در دادسرا و در مراجع قضایی با این فایل صوتی از ایشان شکایت کرده و قربانی باید ثابت کند که من در چه زمانی و چگونه و با چه شخصی، چه زد و بندی داشته ام، در حالی که 

بنده با تمامی مدارکی که در اختیار دارم ثابت می کنم که ایشان با عواملی که در بوکان در اختیار دارند، تیم سردار بوکان را به نابودی کشانده است.

  بنده تحقیق کرده ام که در هفته ششم سال گذشته یعنی دقیقا هفته ای که بنده برکنار می شوم نیز مدیرعامل باشگاه گذشته را همین پیروز قربانی برکنار کرد چون از بازیکنان خواسته بود که اعتصاب کنند.

شما این موضوع را از کجا متوجه شده اید؟!

حیدری: شخصی که این اطلاعات را به بنده منتقل کرده، بازیکن  سال گذشته این تیم بود که امسال قرار بود به عنوان مربی در کنار پیروز قربانی باشد اما نپذیرفت چون قربانی را اصلا قبول ندارد و صراحتا به بنده گفت که بلایی که سال گذشته سر سردار بوکان آورد امسال سر شما درمی آورد.

متاسفانه پیروز قربانی عوامل بسیار قدرتمندی در بوکان داشته و با آنان کاملا در ارتباط است و سناریوی بسیار حرفه ای طراحی کرده اند به اینگونه که اگر موفقیتی با حمایت مردم و سرمایه بیت المال حاصل کردند به نام خود ثبت کنند چون پیروز قربانی صراحتا خود را  بزرگتر از استان آذربایجان غربی دانسته است.

چرا خود را بزرگتر از استان می‌دانست؟!

حیدری: چون عنوان کرده بود که بوکان را کسی در کشور نمی‌شناخت اما خود کاری انجام داده‌ که همه این شهر را در کشور می‌شناسند، بنابراین باید به حال کسی که این مطالب را عنوان می‌کند تاسف خورد چون به شان و شخصیت و غیرت مردم نمی توان توهین کرد.

بوکان در زمان جنگ تحمیلی شهدای بسیاری را تحویل داده در حالی که پیروز قربانی با چنین صحبت هایی به شعور مردم ایران توهین کرد، بوکان یکی از شهرهای معروف ایران است و متاسفانه پیروز قربانی به قدری این مردم و این شهر را کوچک می پندارد که عنوان می کند به خاطر وی، مردم ایران شهر بوکان را شناخته اند.

بنده واقعا برای چنین کسی تاسف می خورم و توقع دارم که مسئولان استانی با این مسئله به شدت برخورد کنند چون مگر می شود ادعا کرد که من از تیم سردار بوکان بزرگتر هستم.

این کارها چه عوایدی برای آنها دارد؟

حیدری: این کارها بسیار برنامه ریزی شده است و متاسفانه در  بوکان افرادی هستند که با همکاری قربانی شرایطی را فراهم می کنند که تیم بوکان نتواند پیشرفت کند تا همیشه عنوان کنند که موفقیت‌ها از آن ما بوده است.

بنابراین مطمئن باشید که یک انسان پاک و سلامت و یک مربی که شرافت کاری خود را به طور کامل سرلوحه کار خود قرار دهد، اگر وارد شهر بوکان شود، با توجه به ظرفیت های بی نظیر هواداران که تمام کردهای ایران عاشق این تیم هستند، تیم سردار را چشم بسته و به راحتی به لیگ دسته یک می برد.

اما تا زمانی که افرادی مثل پیروز قربانی و عوامل آنها در بوکان باشند، این فوتبال روی خوش نخواهد دید.

چه دلیلی باعث می شود که چنین چیزی به وجود آید؟

حیدری: متاسفانه یکی از بازیکنان تیم سردار که همدست پیروز قربانی است برای هواداران پیام فرستاده که ما به شرطی به بوکان برخواهیم گشت که حیدری در باشگاه نباشد.

دلیل آن نیز این بود که عنوان کردند که آقای حیدری مچ شما را گرفته و نیز، آنها چند بازیکن را با قیمت بسیار بالا به باشگاه معرفی کرده بودند در حالی که از لحاظ فنی و شخصیتی در شان مردم بوکان نبوده و بنده تشخیص دادم که نباشند.

بنابراین افرادی که منافع آنها به خطر می افتاد شمشیر را برای نابودی رو کردند در حالی که بنده از نخستین روزی که در بوکان بوده ام به طور شرافتمندانه فعالیت کرده و حتی از جیب خود هزینه کرده ام چون بنده یکی از اعضای هیئت مدیره و یکی از سرمایه گذاران این باشگاه هستم.

پیروز قربانی وامدار مردم ایران است

پس آقای پیروز قربانی در حدی نیست که چنین صحبت هایی را انجام دهد، وی زمانی فوتبالیست بزرگی بوده و از بابت هواداران به جایی رسیده و وامدار مردم ایران و آنها است و تا قیامت باید جلوی مردم خم شود نه اینکه عنوان کند که مردم بوکان شعور فوتبالی ندارند.

متاسفانه هر زمان پیروز قربانی به هر عنوانی از بوکان رفته است، به شعور مردم توهین کرده و امسال نیز که بنده ایشان را به عنوان سرمربی گری انتخاب کرده بودم، بارها مورد نقد قرار گرفته که چرا به فردی که اهل توهین است، میدان داده و به کارگیری می‌گیری.

در حالی که بنده همیشه از ایشان حمایت کرده و عنوان کرده بودم به خاطر فشار و جوانی چنین رفتارهایی دارد و علاوه بر آن بارها زمانی که ایشان به هواداران بوکانی توهین کرد به وی گفتیم که هوادار دشمن شما نیست، تماشاگر مالک تیم بوده و از تیم انتظاراتی دارد.

پیروز قربانی به خاطر ضعف‌های خود تیم را رها کرد

 

ایشان تا دو هفته گذشته در همه جا از بنده تمجید کرده که «حیدری»بهترین مدیرعامل بوده و به تمامی تعهدات خود عمل کرده است و چون پس از ضعف خود، تیم را رها کرد، هم اکنون از طریق فایل‌های صوتی که در فضاهای مجازی پخش می‌کند، به مردم می‌گوید که من به خاطر دروغ‌های مدیرعامل، نمی‌توانستم در چشم‌های بازیکنان نگاه کنم.

اگر ایشان این اندازه شهامت داشت نباید از حضور بازیکن در سرتمرین ممانعت می‌کرد چون بازیکن به صورت شرعا، قانونا و اخلاقا با این باشگاه قرارداد دارد و بازیکنان در هیچ شرایطی و با هیچ عنوان حق ترک تمرین ندارد، بازیکن اگر باشگاه به تعهد خود عمل نکند حق دارد در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از باشگاه شکایت کند و تا صدور رای باز هم اجازه عدم حضور در تمرین بازی را ندارد.

بنابراین آقای قربانی خارج از عرف زندگی می کند و به جوانان مردم نحوه بد کارکردن و بد زندگی کردن را آموزش می دهد در حالی که وی مانند مربی می ماند که باید به شاگردان خویش اخلاق را در اولویت قرار دهد چون بازیکن 17 ساله با هزار امید و آرزو به این تیم آمده است.

حال سوال از آقای پیروز قربانی این است که چگونه بنده به عنوان مدیرعامل، به تمامی تعهدات خود پایبنده بوده و هر بازیکنانی را که ایشان خواسته خریداری کرده ام و تیم سردار بوکان نیز گران ترین تیم لیگ دسته دو فوتبال لقب گرفته، اما پس از اینکه تیم وی نتیجه نمی گیرد، بنده به دروغگویی متهم می‌شوم و خودش داییه عزیزتر از مادر شده و شروع به توهین می کند.

 ایشان ادعا دارد که سومین فرد فنی ایران بوده و توانسته یک شهر را در ایران معرفی کند، بنده در اینکه در کارم ضعف دارم را انکار نمی کنم اما دروغ گو ایشان است که مردم را فریب می دهد.

حیدری :نباید به شعور مردم بوکان توهین می‌شد

در حالی که مردم بوکان مردمان ساده و سلامتی هستند که اگر ساده نبودند پیروز قربانی حتی دو ماه نخست هم دوام نمی آورد اما کاش به شعور مردم توهین نمی کرد.

هم اکنون با اینکه هر دوی ما از بوکان رفتیم اما بنده اشتباه کرده که از وی دفاع کردم و از مردم بوکان بابت حمایت از پیروز قربانی حلالیت می خواهم، بنده در طول مدت خدمت خود هیچ حقی را از مردم بوکان به کسی نداده و صادقانه کار کرده ام.

بی شک تمامی حواشی‌ای را که در هفته گذشته به وجود آمد و اعتصابی که بازیکنان انجام داده بودند برنامه ریزی شده بود و دلیل این کارها این بود که بنده به طور شرافتمندانه در مقابل آنها ایستاده و باج ندادم و تخلف نکرده و به مردم بوکان خیانت نکردم.

اینک نیز اعضای هیئت مدیره خواهان ادامه همکاری بنده به عنوان یکی از اعضاء هستند که بنده نمی‌پذیرم چون نمی‌توانم سکوت کنم و قول داده ام که به طور شرافتمندانه کار کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3namdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه هیأت مدیره سردار تشکیل شد