تاریخ انتشار: 1397/08/07 13:22
کد خبر: 124150

ربیعی: یک پنالتی ما گرفته نشد/ تیم هنوز با آرمان‌های من فاصله دارد

ربیعی سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: پیروزی مقابل خونه به خونه را ابتدا به کارگران و پرسنل زحمتکش ایرالکو و سپس هواداران با تعصب اراکی تقدیم میکنیم.
ربیعی: یک پنالتی ما گرفته نشد/ تیم هنوز با آرمان‌های من فاصله دارد

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ابتدای صحبت های خود را با تسلیت ایام اربعین امام حسین (ع) و تشکر  از حضور پر رنگ مسئولان و مدیران استان و همچنین هواداران متعصب اراکی که تیم را در این فصل یاری میکنند  شروع کرد.

و در ادامه ضمن تبریک به آقای نظرمحمدی سرمربی تیم خونه به خونه بابل بابت داشتن تیمی کار بلد و با انگیزه که به خوبی دفاع کردند و به موقع ضد حمله زدند و از وقتی که ایشان به این تیم ورود کرده کاملا سیر پیشرفت در این تیم مشهود است و همچنین بازیکنان تیم خود که برنامه های هدفمندش را به خوبی در مستطیل سبز اجرا کردند ،به بیان برخی موارد اشاره کرد.

ربیعی در خصوص برنامه هایش در دیدار  با خونه به خونه بابل گفت: راهی بسیاری را برای زدن گل داشتیم و ۹۰ دقیقه برای باز کردن دروازه برنامه داشتیم و در برخی موارد از توپ های بلند استفاده کردیم که آن هم دستورات فنی و نظر من بود و همواره به بازیکنان تاکید داشتیم که باید نظم و آرامش خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد: در بازی چند موقعیت گل داشتیم ،طوری که دو بار توپ را به تیر دروازه زدیم و یک پنالتی ما هم گرفته نشد ولی در آخر موفق به زدن گل پیروزی شدیم که جای دارد به بازیکنان تیم خسته نباشید بگویم.

ربیعی ادامه صحبت های خود را با تشکر از مدیران استان و ایرالکو اینگونه تکمیل کرد: تشکر میکنم از استاندار محترم استان مرکزی جناب آقای آقازاده و مدیرعامل محترم شرکت ایرالکو جناب آقای مجیدی و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان آقای حقدادی و جناب دکتر رضایی رئیس هیئت مدیره باشگاه، جناب آقای اکبر زاده نائب رئیس هیئت مدیره و همچنین آقای دهشمند مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه که با حضور در رختکن  باعث دلگرمی و موفقیت ما شدند.

ربیعی افزود: این برد را به دو قشر تقدیم میکنیم، اول به کارگرانی که در پای دیگ های جوشان ایرالکو فعالیت میکنند و عزیزان و کارمندان و زحمتکشان این شرکت و سپس به هواداران عزیزمان که تا آخرین لحظه در سرما حامی ما بودند و امیدواریم با این برد گوشه ای از زحمات و سختی های این عزیزان را با لبخندی که بر روی لب شان می نشانیم جبران کنیم.

محمد ربیعی سرمربی آلومینیوم اراک در  رابطه با وضعیت تیم اینگونه گفت: تیم هنوز با آرمان های من فاصله دارد و همیشه کار و ترمیم و مرمت داشتیم، از لحاظ فنی رشد خوبی داریم ولی هنوز کامل نیستیم.

وی ادامه داد: چیزی که در تیمم ایجاد شده موج تیم بودن و یک دل و یک رنگ بودن و روحیه کاملا تیمی است طوری که زمانی که گل زده میشود تمام بازیکنان داخل و خارج از زمین  یکدل هستند و این دستاورد مناسبی است که با تلاش به وجود آمده است و در کنار این اتفاق کارهای فنی خود را نیز به خوبی پیش خواهیم برد و ضعف ها را بر طرف میکنیم.

وی در خصوص رقابت های لیگ ۱ فوتبال کشور گفت: رقابت بسیار سنگین است ولی خوشحالم که بعد از سالها آلومینیوم اراک در جمع مدعیان قرار گرفته و از حاشیه سازی جلوگیری میکنم و بر روی مدار نظم پیش خواهم رفت تا باعث شود در آینده هم به موفقیت برسیم و در نهایت شرایط خوبی را برای تیم ایجاد کنیم.

ربیعی همچنین در خصوص هدف گذاری های باشگاه در خصوص تیم اینگونه بیان داشت که : از ابتدا با هیئت مدیره هدف گذاری داشتیم و بر طبق همان هدف گذاری در حال پیشروی هستیم.

وی در پایان صحبت های خود افزود: در انتها از تمام عزیزان که ما را در این مهم یاری میکنند و همچنین مجموعه روابط عمومی باشگاه بار دیگر کمال سپاس را دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27krxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ رویاهای حاج قاسم و خونه به خونه در حال تحقق/ غیرت تبریزی ها بزرگترین انگیزه شاگردان دین محمدی
خونه به خونه- شهرداری تبریز

دو بازی هفته پایانی لیگ دو در گروه ب لغو شد
اختصاصی| مهرداد شفیعی مطرح کرد؛

رقابت های فصل آینده لیگ دو با حضور 33 تیم برگزار می شود
اختصاصی| مسئول برگزاری رقابت های لیگ دو خبر داد؛