تاریخ انتشار: 1397/08/08 13:16
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 124017

قرائی در رختکن گل گهر؛ خوش بحالتان که مربی بادانشی دارید!

رئیس هیات فوتبال استان کرمان پس از برتری گل گهر در هفته دهم لیگ یک، در رختکن این تیم حاضر شد.
قرائی در رختکن گل گهر؛ خوش بحالتان که مربی بادانشی دارید!

 علی قرائی رئیس هیات فوتبال استان کرمان که چندی پیش به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان منصوب شده بود و نسبت به این باشگاه عِرق داشت، به عنوان رئیس هیات فوتبال در بازی این هفته گل گهر و اروند خرمشهر در ورزشگاه امام علی سیرجان حاضر شد.

پس از برتری تیم گل گهر در این بازی، قرائی باحضور در رختکن تیم گل گهر و تبریک بابت پیروزی به بازیکنان و عوامل باشگاه، سخنی عجیب به زبان آورد. او در رختکن خطاب به بازیکنان گل گهر گفت: "خوش بحالتان که مربی بادانش و خوبی دارید. نمی‌دانید ما در کرمان چه کشیدیم".

مشخص نیست که قرائی در مذمت نادر دست نشان سرمربی کنونی مس کرمان این سخنان را بر زبان جاری کرده یا در تمجید وینگو بگوویچ اما آنچه از این گفته قرائی در رختکن گل گهر برداشت می‌شود، آن است که رئیس هیات فوتبال درحال گردش 360 درجه‌ای نسبت به باشگاه مس کرمان است و فردا روزی اگر کار این باشگاه در هیات فوتبال را مختل کرد، چندان عجیب نخواهد بود.

به هر حال گل گهر و مس کرمان دو شانس اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند. این دو تیم چنانچه می‌خواهند لیگ برتری شوند، باید حواشی را کنار بزنند و روی بازی تمرکز داشته باشند. قرائی چندی قبل به دلیل دو شغله بودن، از مدیرعاملی باشگاه مس کرمان کنار گذاشته شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqvwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته سوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|