تاریخ انتشار: 1397/08/10 20:23
کد خبر: 123659

نگاهی به وضعیت نیمکت ملوان؛ پورغلامی از روی سکو کوچ می‌کند!

محمد احمدزاده عجله ای برای حضور بر روی نیمکت ملوان ندارد.
نگاهی به وضعیت نیمکت ملوان؛ پورغلامی از روی سکو کوچ می‌کند!

پس از کسب نتایج نچندان خوب ملوان در هفت هفته ابتدایی لیگ دسته اول و شکست ملوان در برابر سپیدرود در جام حذفی و حذف در خانه مدیران باشگاه خیلی زودتر از آنچه که تصور میشد فرهاد پورغلامی را به سمت درب خروجی باشگاه هدایت کردند.

پس از برکناری فرهاد پورغلامی ، پژمان نوری و جلال رافخایی به عنوان بازیکن و مازیار زارع و محمد احمدزاده به عنوان مربی به ملوان پیوستند.

اما عدم توافق با فرهاد پورغلامی سبب شد که محمد احمدزاده نتواند در دیدار با شهرداری تبریز روی نیمکت ملوان بنشیند.

البته آنطور که از شواهد پیداست احمدزاده عجله ای برای نشستن بر روی نیمکت ملوان ندارد ، او در کنار پژمان نوری و مازیار زارع ملوان را تمرین می دهد و آنطور که شنیده می شود در حال انتقال تجربیات خود به این مربیان جوان انزلی چی است.

روز گذشته قرارداد مازیار زارع به عنوان مربی جدید ملوان امضا، شد و در دیدار با اکسین مازیار از کنار خط ملوان را کوچ خواهد کرد.

احمدزاده از روی سکوها ، مازیار زارع از کنار خط و پژمان نوری از درون زمین نکات فنی را به بازیکنان تیم منتقل خواهند کرد این مثلث جدید کادر فنی ملوان است.

احمدزاده به خوبی می داند که آینده نیمکت ملوان ازآن بازیکنانی است که خود روزی شاگرد وی بوده اند ، پژمان نوری و مازیار زارع و حتی جلال رافخایی ارتباط خوب و نزدیکی با محمد احمدزاده دارند ، شاید انتقال تجربه به این بازیکنان رسالتی باشد که بر دوش احمدزاده قرار گرفته است.

ملوان خود را آماده می کند که آهسته آهسته از انتهای جدول رده بندی جدا شده و تا پایان نیم فصل خود را به میانه جدول نزدیک کند ، شاید در این شرایط فکر کردن به صعود کمی عجیب و غیر ممکن به نظر برسد اما ملوان در طول تاریخ پر افتخار خود اثبات کرده تیمی است برای انجام دادن عملیات های غیر ممکن.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7pj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قوی سپید انزلی گرفتار در مرداب / پرواز شهرداری بسوی آرامش