تاریخ انتشار: 1397/08/11 20:08
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 123513

مرتضی خراسانی: فقط به دنبال شکست گل گهر هستیم/ ممنون‌دار اعتماد آقا فرهاد هستم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت عنوان داشت که به دنبال سه امتیاز بازی با گل گهر هستند.
مرتضی خراسانی: فقط به دنبال شکست گل گهر هستیم/ ممنون‌دار اعتماد آقا فرهاد هستم

 مرتضی خراسانی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: تمرینات خیلی خوبی داشتیم در این هفته ها و خداروشکر بازی هایمان همراه با برد بوده است. انشالله با همین شرایط اگر پیش برویم می توانیم قدرت خودمان را نشان حریفان دهیم.

وی در خصوص بازی با گل گهر سیرجان گفت: شناختی که نسبت به این تیم دارم؛ تیمی است که بازیکنان آن ها سه یا چهار سال است که باهم هستند و بازیکنانشان تغییری نکرده اند و تیم یکدست و خوبی است و مربی آن ها مربی خوبی است و تیم قابل احترامی است اما ما انشالله می رویم برای برد و سه امتیاز بازی.

وی درخصوص شرایط خودش نیز توضیح داد: من اول فصل با تیم پیکان فسق کردم و بعد  با نظری که آقا فرهاد روی من داشت به تیم پرسپولیس پاکدشت آمدم اما بدنم آمادگی کامل را نداشت ولی در تمرینات کم کم بهتر و بهتر کار کردم و خداراشکر دید آقا فرهاد نسبت به من عوض شد و به من میدان داد. خداراشکر میکنم که توانستم قدم کوچکی برای تیم سرخپوشان بردارم.

خراسانی در خاتمه عنوان داشت: دلیل اصلی اش این بوده است که همه ی نزدیکانم و پدرم و مشوق هایم پرسیدم که چه تیمی را برای این فصلم انتخاب کنم و تصمیم گرفتم که پیش آقا فرهاد بیایم و پیشرفت کنم و باهم به موفقیت برسیم. با تیم همدل و یک پارچه ای که داریم کمک کنیم به همدیگر و ایشالله این تیم را به لیگ برتر بیاوریم. به گل زدن به گل گهر فکر میکنم اما هدف اصلی همه ی ما پیروزی در برابر گل گهر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9rzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ سرخپوشان پاکدشت و شهرداری تبریز
از نگاه دوربین نصیر مقدری؛

4 شوت و 2 گل برای قشقایی/ این برد مبارکتان اما هوشیار باشید
اختصاصی| برد اقتصادی قشقایی مقابل سرخپوشان؛