تاریخ انتشار: 1397/08/12 15:10
کد خبر: 123396

پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - گل گهر؛ نبرد سرخابی های بالانشین/ شوک فرهاد به جدول یا مدعی کشی به سبک وینگو!

از هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم پرسپولیس پاکدشت و گل گهر سیرجان به مصاف هم می روند.
پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - گل گهر؛ نبرد سرخابی های بالانشین/ شوک فرهاد به جدول یا مدعی کشی به سبک وینگو!

تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در هفته دهم مسابقات در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم بادران تهران را از پیش روی بر دارد، تیم گل گهر سیرجان نیز در خانه پذیرای تیم کارون اروند خرمشهر بود که در نهایت موفق شد با حساب سه بر صفر این تیم را شکست دهد.

پاکدشتی ها که تا بدین جای کار علی رغم نخستین فصل حضورشان در لیگ دسته اول عملکرد بسیار خوبی داشته اند با ۱۵ امتیاز در مکان چهارم جدول جای دارند و از این روی حریف آسانی برای شاگردان وینگو به حساب نمی آیند، آنها در این بازی خانگی بدنبال هر سه امتیاز هستند تا بتوانند حداقل جایگاه خود را تثبیت کنند و در جمع مدعیان باقی بمانند، سیرجانی ها نیز که تا پایان هفته دهم بسیار خوب ظاهر شده اند و توانسته اند با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات باشند در این دیدار سخت خارج از خانه نیز قطعا بدنبال پیروزی هستند تا بتوانند جایگاه خود را حفظ کنند و اختلاف امتیازاتشان را با سایر تیم های تعقیب کننده افزایش دهند.

سرخ پوشان پاکدشتی تا پایان هفته دهم در مصاف با حریفان نوزده گل به ثمر رسانده اند و در مقابل تنها هشت گل دریافت کرده اند، می توان گفت این تیم در کارهای هجومی و دفاعی عملکرد خوبی داشته است و پس از تیم صدرنشین دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد، آبی پوشان سیرجانی نیز در تقابل با رقبا بیست و سه بار موفق به گلزنی شده اند اگر چه یازده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، آنها در حال حاضر صاحب برترین خط حمله لیگ هستند.

آخرین تقابل‌های دو تیم:

این دو تیم تاکنون تقابلی با یکدیگر نداشته‌اند و بازی این هفته، اولین تقابل آنها خواهد بود.

وضعیت در جدول:

وضعیت در جدول:تیم پرسپولیس پاکدشت از هشت بازی که انجام داده است چهار پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، تیم گل گهر سیرجان نیز از نه دیداری که برگزار کرده است شش پیروزی دو تساوی و یک شکست را بدست آورده است.

آمار و ارقام:

* گل گهر در این فصل لیگ یک یکبار باخته است که آنهم در دیداری خارج از خانه و مقابل تیم آلومینیوم اراک رخ داد.

* سرخپوشان با ثبت 12 گل در بازی‌های خانگی، خطرناک‌ترین تیم خانگی لیگ محسوب می‌شود.

* گل گهر در بازی‌های خارج از خانه 10 گل زده و 7 گل نیز دریافت کرده است. آنها خطرناک‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و قوی‌ترین خط هجومی لیگ یک از حیث بازی‌های خارج از خانه نیز می‌باشند.

* سرخپوشان در بازی‌های خانگی هنوز باختی را تجربه نکرده است.

گل گهر در تمام بازی‌های خارج از خانه خود گلزنی کرده است.

* تقابل این دو تیم، تقابل تیم‌های اول و دوم زهردارترین خطوط حمله لیگ یک نیز محسوب می‌شود.

* گلزن‌ترین مدافعان لیگ یک در ترکیب دو تیم حضور دارند. امین پورعلی از گل گهر و هادی شکوری از سرخپوشان پاکدشت با 5 گل زده گل‌زن‌ترین مدافع لیگ یک امسال محسوب می‌شوند.

گفتنی است دیدار این دو تیم راس ساعت 15 در ورزشگاه شهدای پاس قوامین برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45obzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک سپاهان: هدف‌مان این است که خیلی زود به صدر جدول برسیم