تاریخ انتشار: 1397/08/12 18:39
کد خبر: 123366

پیش بازی قشقایی شیراز - آلومینیوم اراک؛ پدیده لیگ به ایرالکو رسید/فروردین در پی میهمان کشی و ربیعی به دنبال ورق زدن تاریخ!

از هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم قشقایی شیراز و آلومینیوم اراک به مصاف هم می روند.
پیش بازی قشقایی شیراز - آلومینیوم اراک؛ پدیده لیگ به ایرالکو رسید/فروردین در پی میهمان کشی و ربیعی به دنبال ورق زدن تاریخ!

تیم فوتبال قشقایی شیراز در هفته دهم مسابقات در دیدار خارج از خانه موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم اکسین البرز که پس از کسب این باخت فراز کمالوند سرمربی خود را اخراج کرد، از پیش روی بر دارد. تیم آلومینیوم اراک نیز در خانه میزبان تیم ته جدولی خونه به خونه بابل بود که در نهایت موفق شد در دقیقه نود و یک مهمان ده نفره خود را با تک گل میثم آقایی یک بر صفر  شکست دهد.

قشقایی ها علی رغم نبود سرمربی خود در هفته های اخیر عملکرد خوبی با هدایت کمک مربی‌شان مهدی فروردین داشته اند و از این رو حریفی سرسخت برای شاگردان ربیعی در هفته ای که میزبان هم هستند به حساب می آیند. آنها در این بازی خانگی بدنبال هر سه امتیاز هستند تا بتوانند به رده های بالای جدول صعود کنند و در جمع مدعیان باقی بمانند. اراکی ها نیز که تا به اینجای کار خود را در شمایل یک مدعی نمایش داده اند با  ۱۵ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر از قشقایی ۱۵ امتیازی یک پله بالاتر از قشقایی در رده پنجم جدول رده بندی مسابقات می باشند و در این دیدار سخت خارج از خانه نیز قطعا بدنبال پیروزی هستند تا بتوانند جایگاه خود را حفظ کنند و اختلاف امتیازاتشان را با سایر تیم های تعقیب کننده افزایش دهند.

قشقایی ها تا پایان هفته دهم در مصاف با حریفان ۱۲ گل به ثمر رسانده اند و در مقابل نیز همین تعداد گل دریافت کرده اند و تفاضل گل صفر را در جدول دارند و این بدین معناست که عملکرد این تیم در شرایط متعادلی در فاز هجومی و دفاعی است و اما اراکی ها با ۹ گل زده و ۶ گل خورده و تفاضل گل سه اندکی در فاز هجومی موفق تر عمل کرده اند. باید دید فردا در تقابل این دو تیم که تقریبا شرایط یکسانی از نظر فنی دارند کدام تیم موفق به کسب امتیاز و تغییر جایگاه و پشت سر گذاشتن تیم رقیب در جدول خواهد شد.

آمار و ارقام؛

* آلومینیوم اراک در بازی‌های خارج از خانه بیشتر از آنکه گل بخورند، گل زده‌اند. 3 گل زده در مقابل 2 گل خورده، حاصل تلاش آنها از این حیث بوده است.

* قشقایی شیراز با 10 گل خورده در بازی‌های خانگی، یکی از ضعیف‌ترین خطوط لیگ را از این حیث در اختیار دارد.

* آلومینیوم اراک از 4 بازی خارج از خانه، 2 کلین شیت به نام خود ثبت کرده است.

* قشقایی هنوز نتوانسته در بازی‌های خانگی، کلین شیت ثبت کند.

* این بازی اولین تقابل دو تیم می‌باشد.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه پارس شیراز برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rg68z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم هواداران خونه به خونه علیه مهاجم تیم‌شان؛ آیا اسماعیل کیانی مقصر است؟
اختصاصی فرتاک ورزشی|