تاریخ انتشار: 1397/08/12 19:08
کد خبر: 123362

حیدر جعفری: تلاش بازیکنان باید با پاسخ مسئولین همراه باشد/ بی‌توجهی مسئولین نگران کننده است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: تعصب مثالزدنی بازیکنان و کادرفنی تیم شهرداری تبریز باید با پاسخ شایسته مسئولان همراه باشد.
حیدر جعفری: تلاش بازیکنان باید با پاسخ مسئولین همراه باشد/ بی‌توجهی مسئولین نگران کننده است

حیدر جعفری با اشاره به بازی فردا تیمش برابر بادران تهران در هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور، اظهار کرد: از لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی را داریم و بازیکنان در شرایط روحی روانی خوبی قرار دارند چون در طول هفته گذشته تمرینات آیده آلی را سپری کرده ایم.

 وی ادامه داد: تیم را برای کسب یک نتیجه خوب در بازی فردا آماده کرده ایم و از لحاظ بدنی و هماهنگی، بازیکنان آماده و سرحال هستند اما همچنان هیچ حمایتی از تیم به عمل نمی آید و ما از این لحاظ کاملا با مشکل مواجه هستیم. این بی توجهی و عدم حمایت از تیم بومی شهرداری تبریز و دیگر تیم های ورزشی، نگران کننده است.

جعفری با بیان اینکه بازیکنان خود را به لحاظ ذهنی آماده این بازی کرده است، گفت: ما این نگرانی ها را حداقل برای بازی فردا کنار می گذاریم. بازیکنان ما جزو متعصب ترین های فوتبال هستند که به احترام فوتبال تبریز، شخص من و خودشان حاضر شده اند فعلا این شرایط را تحمل کنند. تعصب مثالزدنی بازیکنان و کادرفنی تیم شهرداری تبریز باید با پاسخ شایسته مسئولان همراه باشد که متاسفانه تاکنون اینگونه نبوده است.

وی افزود: حالا که فصل سرما از راه رسیده است، هنوز بازیکنان ما لباس گرم ندارند و من مجبورم که این را بگویم. هنوز هیچ مبلغی برای بازیکنان و کادر ما از بابت قراردادهایشان پرداخت نشده است و ما امیدواریم که بعد از بازی فردا، این امکانات اولیه در اختیار تیم ما قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در خصوص تیم بادران تهران، حریف فردا تیمش گفت: ما بر اساس تاکتیک حریف، تمرینات قبل از بازی را طراحی و اجرا کردیم و امیدواریم که بتوانیم به هدف خود در این بازی دست پیدا کنیم. بادران تیم خوبی است که مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی در اختیار دارد که چند سالی است در لیگ یک و دو حضور داشته و تیم هایش همیشه فوتبال خوبی بازی می کنند.

وی ادامه داد: همچنین بابک ذوالرحمی از مربیان تبریزی در کادرفنی بادران حضور دارد که همچون پاشازاده، فوتبال تبریز و تیم شهرداری را بخوبی می شناسد. بادران تیم پویا و بابرنامه ای است که اگر ما مقابل این تیم جدی بازی نکنیم، می تواند برای ما خطرناک باشد. مطمئن باشید بادران با توجه به امکانات مناسب، کادرفنی خوب و بازیکنانی که در اختیار دارد، می تواند جزو تیم های بالانشین باشد.

جعفری در خاتمه عنوان کرد: ما برای بازی فردا احمد حسین زاده مدافع خود را در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان شرایط فنی خوبی دارند. ما به دنبال این هستیم که دور از مسائل حاشیه ای، فردا یک بازی خوبی را برابر حریف انجام دهیم و به سه امتیاز این دیدار خانگی دست یابیم.

گفتنی است دیدار تیم های شهرداری تبریز و بادران تهران از چارچوب بازی های هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت ۱۵ فردا یکشنبه در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز (شهید توانا) برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3navqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی عجیب برای کادرفنی بادران؛ هر هفته یک اخراجی(عکس)
اختصاصی فرتاک ورزشی|