تاریخ انتشار: 1397/08/13 18:37
کد خبر: 123246

زور مدعیان به یکدیگر نرسید

شاگردان وینکو بگوویچ و فرهاد کاظمی دو سرمربی نام آشنای لیگ یک، در پایان 90 دقیقه بازی پرفشار به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند.
زور مدعیان به یکدیگر نرسید

به گزارش فرتاک ورزشی، رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 6 دیدار در حال پیگیری است و در اولین مسابقه تیم سرخپوشان پاکدشت در ورزشگاه پاس قوامین اکباتان به مصاف صدرنشین لیگ یک یعنی گل گهر سیرجان رفتند که این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و برای صعود عزم خود را جزم کرده.

این دیدار در هر دو نیمه پرفشار و پربرخورد دنبال شد و دو تیم نشان دادند که توانایی رقابت برای صعود به لیگ برتر را دارند و حتی همین حالا هم در فرم تیم های لیگ برتری نشان دادند.

اولین گل مسابقه در دقیقه 44 توسط مهرداد آوخ مهاجم گل گهر سیرجان به ثمر رسید ولی در نیمه دوم شاگردان فرهاد کاظمی که نمی خواستند در خانه مغلوب شوند، روی دروازه تیم میهمان فشار آوردند و خیلی زود در دقیقه 53 بازی با گل محمد اوسانی به تساوی کشیده شد. ادامه دقایق بازی هم با بازی پربرخورد دو تیم پیگیری شد تا در نهایت همان نتیجه یک بر یک به عنوان ماحصل تلاش دو تیم ثبت شود.

با این تک امتیاز شاگران وینگو همچنان در صدر باقی ماندند ولی مس کرمان با پیروزی در دیدار معوقه خود مقابل مس رفسنجان در دربی کرمان می تواند به صدر برسد و سرخپوشان پاکدشت هم 16 امتیازی شدند و رتبه چهارم را در اختیار گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvkla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته دوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|