تاریخ انتشار: 1397/08/14 22:09
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 123060

طراحی مسیر گل‌های گل گهر با ساق پای آذرباد؛ محسن شریک پیدا کرد

بهترین پاسور فصل قبل لیگ یک، در این فصل نیز جزو بهترین پاسورهای لیگ محسوب می‌باشد.
طراحی مسیر گل‌های گل گهر با ساق پای آذرباد؛ محسن شریک پیدا کرد

 محسن آذرباد که فصل قبل با ثبت 12 پاس گل عنوان بهترین پاسور لیگ یک را به خود اختصاص داده بود، در این فصل نیز تا پایان هفته یازدهم موفق شده 4 پاس گل به هم‌بازیانش بدهد.

قدرت حمل توپ بالا و پاس‌های دقیق آذرباد در لحظات حساس بازی، کار را برای گل گهر در آورده است و اگر مهاجمان گل گهر قدر پاس‌های طلایی آذرباد را بدانند، هم آمار گلزنی سیرجانی‌ها بهتر می‌شود و هم در آمار و ارقام خود بازیکنان نیز تغییر و تحول اساسی رخ خواهد داد.

گرچه آذرباد چند هفته است که به دلیل آنالیز خوب حریفان و همچنین هدر دادن موقعیت‌های به وجود آمده توسط مهاجمان گل گهر، پاس گلی را ثبت نکرده است اما باید گفت که در سیرجان، طراحی گلزنی‌های گل گهر در ساق پای دو بازیکن است.

حمید گلزاری بازیکن جوان گل گهر نیز با الگوگیری از آذرباد، شریک وی در بین برترین پاسورهای لیگ یک شد. گلزاری نیز با ثبت پاس گل‌های متوالی در هفته‌های گذشته، شمار پاس گل‌هایش را به عدد 4 رساند و مشترکا به همراه آذرباد در صدر بهترین پاسورهای لیگ یک قرار گرفت.

گلزنی‌های مداوم آوخ و رنجبری حاصل تفکرات گلزاری و آذرباد در میانه زمین است و گل گهر برای آنکه بتواند همچنان در بین مدعیان باقی بماند، قطعا باید در بازی‌های حساس از تک موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرد و قدر پاس‌های کلیدی آذرباد و گلزاری را بداند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8vx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته سوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|