تاریخ انتشار: 1397/08/15 23:05
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 122893

میثم مجیدی: آینده بادران روشن است/ پنالتی هم حربه‌ای برای نتیجه گیری است/ امیدوارم بدشانسی‌هایمان تمام شود

مدافع تیم فوتبال بادران تهران معتقد است که در صورت رفع بدشانسی‌های این تیم، آنها مدعی صعود خواهند شد.
میثم مجیدی: آینده بادران روشن است/ پنالتی هم حربه‌ای برای نتیجه گیری است/ امیدوارم بدشانسی‌هایمان تمام شود

 میثم مجیدی کاپیتان بادران تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی با شهرداری تبریز گفت: بازی نسبتا سخت بود به دلیل شرایط زمین که چمنش مصنوعی بود و اینکه متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های خوبی که روی دروازه شهرداری می آوردیم استفاده کنیم و متاسفانه بازی ای را که باید با اختلاف دو یا سه گل میبردیم در دقایق پایانی با نتیجه تساوی عوضش کردیم و امیدوارم که این بدشانسی ها از روی تیم ما برداشته شود و در بازی های آینده بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و شاهد برد تیممان باشیم.

وی درخصوص گل‌های زده کم بادران گفت: موقعیت های ایستگاهی هم یک روشی است برای گلزنی زیرا تیم ما تیم خوبی است و تیم های حریف جلوی ما بازی بسته انجام می دهند و یکی از راه ها برای گل زدن تیم ما ضربات ایستگاهی هست و پنالتی هم در جریان بازی اتفاق می افتد و متاسفانه در طول بازی موقعیت زیادی نسیب ما می شود ولی با بد شانسی از دست می رود. اگر از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم دیگر گفتن این حرفا معنی ای ندارد و همه می گویند بادران چقدر خوب بازی می کند.

مجیدی درخصوص عدم نتیجه گیری‌های بادران گفت: چون بادران امسال بیشتر نفرات تیمش عوض شده بازیکنان به هماهنگی کامل نرسیده اند و همانطور که موقعیت را راحت از دست می دهیم موقعیت های راحتی را هم گل میخوریم و ماهم اگر از موقعیت هایمان درست استفاده کنیم چنین اتفاق هایی برای خط دفاعی مان نمی افتد. استرسی در تیم برای برد افتاده است که بالاخره اگر در یک ماه گذشته یک برد  کسب میکردیم چنین اتفاق هایی هم نمی افتاد اما من باز می گویم تیممان بسیار تیم خوبی است و هم بازیکنان خوبی دارد و هم کادر فنی و مدیریت خوب و انشالله که از این پس خوب کار خواهیم کرد و دیگر انقدر راحت هم گل نخواهیم خورد.

کاپیتان بادران در خاتمه عنوان داشت: آینده تیممان روشن است و اگر بد شانسی ها از روی تیممان برداشته شود ما قطعا نتایج خوبی خواهیم گرفت زیرا از نظر کادر و مدیریت تیممان بسیار تیم خوبی است و اینکه ما نسبت به دیگر تیم ها دو بازی کمتر داریم و انشالله با آن دو برد می توانیم به بالای جدول نزدیک تر شویم و از مدیریت تیم می خواهم که تیممان را حمایت کنند زیرا این تیم آینده ی روشنی در انتظارش است.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgzgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل مدافع استقلالی برای نجات پاشازاده کافی نبود (عکس)
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و بادران تهران (1)
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛