تاریخ انتشار: 1397/08/16 11:09
کد خبر: 122860

ربیعی: آلومینیوم و قشقایی تیم‌های پنهان لیگ یک هستند/ داور با حریف مهربانانه برخورد کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از وضعیت چمن ورزشگاه پارس شیراز گلایه کرد.
ربیعی: آلومینیوم و قشقایی تیم‌های پنهان لیگ یک هستند/ داور با حریف مهربانانه برخورد کرد

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی با قشقایی شیراز گفت: به نظر من بازی هر دو تیم خوب بود و این دو تیم جز تیم های خوبی هستند که در لیگ یک پنهان هستند و در سال های گذشته خیلی مدعی نبودند و معروف نبودند. تیم قشقایی و آلومینیوم اراک تیم هایی هستند که به صورت پنهان خود را نشان می دهند و ما در این بازی سه موقعیت خوب گل زنی داشتیم. حیف است این ورزشگاه زیبای شیراز که تمام امکانات را دارد اما چمن خوبی ندارد و این نبودن کیفیت خوب چمن کار را برای هر دو تیم سخت کرد.

وی درخصوص اینکه آیا از بازیکنان تیمش راضی است یا نه گفت: از بچه های تیم راضی بودم اما اگر در ضربات آخر بهتر کار میکردیم بیشتر راضی بودم چون ضربات آخر برجستگی و پایان کار ماست اما از لحاظ داوری تیم داوری بد نبود ولی با تیم قشقایی مهربانانه رفتار میکرد.

ربیعی درخصوص سبک بازی خاص این تیم نیز گفت: من یک روش جدید را برای کار ایجاد کردم و برای اینکه رو ذهن بازیکن ها بیشتر کار کنم و نکات فنی رو با دقت بیشتری بهشون برسونم این کار را کردم و در هر بازی روی رختکن برگه های کاغدی را آماده کردم چون ممکن است صدایم به بازیکنان نرسد این کار را میکنم و به دست بازیکنان میرسانم تا نکات فنی را با دقت رعایت کنند و من حتی این روش را در تیم های قبلی خودم مثل بادران هم استفاده کردم.

وی افزود: با این روش ها ما سعی بر این داریم تا تیم آلومینیوم اراک را به یک تیم خوب و کامل برسانیم با اینکه این کار در یک سال بسیار کار سختی است اما ما تلاشمان را انجام میدهیم.

سرمربی آلومینیوم در خاتمه عنوان داشت: واقعا هر ۱۱ تیم بالای جدول مدعی هستند و کم کم تلاشمان را میکنیم که جز مدعیان باشیم که البته الان هم جز چهار تیم بالای جدول هستیم و تمام تلاشمان را میکنیم که تیم آلومینیوم را از نظر نظم تیمی و نوع بازی به اوج برسانیم و بدون درگیر شدن با حواشی به کارمان ادامه می دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8vlr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی شگفتی سازان در شیراز،ایرالکو قاتل اکسین را در خانه متوقف کرد!