تاریخ انتشار: 1397/08/16 19:22
کد خبر: 122797

محمدی : ما از یک تیم لیگ دسته سومی و استانی باختیم / بعثت با حاشیه و درگیری توانست نتیجه را به نفع خودش تمام کند

میلاد محمدی سرپرست تیم شهدای بابلسر با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
محمدی : ما از یک تیم لیگ دسته سومی و استانی باختیم / بعثت با حاشیه و درگیری توانست نتیجه را به نفع خودش تمام کند

میلاد محمدی سرپرست تیم شهدای بابلسر در خصوص بازی برابر بعثت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

از دقایق ابتدایی بازی تیم بعثت به داوری و نحوه بازی اعتراض میکرد و حتی تماشاگران و سرمربی تیم بعثت آقای جعفری به ما فحاشی میکردند، با فشاری که بازیکنان ما روی دروازه بعثت گذاشته بودند بازیکنان این تیم با حواشی و درگیری سعی در متوقف کردن بازی داشتند.

وی افزود : با شروع درگیری ها توپ جمع کن پشت دروازه به مدیر رسانه ای تیم ما حمله کرد و با گرفتن گوشی مدیر رسانه ای و با ضربه ای که بر سر آن زد باعث خونریزی و شکسته شدن سرش شد.

محمدی گفت : درگیری ها از پشت دروازه به میانه میدان کشیده شد و تعجب میکنم که چرا مدیر رسانه ای ما از طرف مدیر عامل و کادر فنی بعثت مورد ضرب و شتم قرار گرفت، بعثتی ها با حاشیه و درگیری توانستند به ما گل بزنند.

 محمدی در ادامه گفت : ما این حرکات ناشایست را به حساب مردم شریف کرمانشاه نمیگذاریم، اما تیم بعثت از لحاظ فنی تیم بسیار ضعیفی است، یعنی ما با یک تیم درحد مسابقات استانی و دسته سومی بازی کرده و نتیجه را واگذار کردیم، که تکرار میکنم این نتیجه‌ای که نماینده کرمانشاه کسب کرد فقط و فقط به علت ایجاد حواشی از سوی عوامل این تیم بود.

سرپرست شهدا بابلسر در ادامه گفت : تیم داوری تحت تاثیر شرایط سکوها و نیمکت پر حاشیه تیم بعثت قرار نگرفت و قضاوت بسیار عالی داشت.

 محمدی پور در پایان افزود :

با برطرف شدن مشکلات، چند بازیکن دیگر به ما اضافه میشوند تا فصل را با قدرت ادامه دهیم، امیدوارم دیگر در لیگ دسته دوم شاهد این صحنه های ضدفوتبالی نباشیم.

خبرنگار : علیرضا ناظریه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kyoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهکار کمیته داوران در لیگ دسته دوم

تصاویر/ دیدار شهدای بابلسر و مس شهر بابک
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛