تاریخ انتشار: 1397/08/16 20:30
کد خبر: 122789

گزینه اصلی هدایت اکسین البرز لو رفت

محمد نصرتی به احتمال قوی به عنوان سرمربی جدید تیم اکسین معرفی می شود.
گزینه اصلی هدایت اکسین البرز لو رفت

فراز کمالوند در پایان هفته دهم، در توافق با مدیر عامل باشگاه اکسین، از این تیم جدا شد و بعد از مرتضی اسدی، مدافع میانی این تیم و شاگرد فراز کمالوند، از فوتبال خداحافظی کرد. حاصل تلاش او از 9 بازی، 12 امتیاز بود که طبعیتا این میزان نمی توانست رای به مدعی شدن اکسین بدهد. فراز در توجیه خداحافظی از اکسین گفت که دیگر انگیزه کار در تیم های دسته اولی را ندارد.

 

بعد از خداحافظی فراز کمالوند، محمد نصرتی، مدافع با تجربه فوتبال کشورمان هدایت تیم اکسین را برعهده گرفت و تیم تحت هدایت او، در خانه ملوان به یک امتیاز ارزشمند رسید تا 13 امتیازی شود و در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

 

شاید پالس های مثبت مربیگری محمد نصرتی موجب این شود که اکسین قید جذب مربی جدید را بزند و به محمد نصرتی به عنوان سرمربی جدید اعتماد کند و این اتفاق بدون هیچ پیش‌داوری می تواند خوب و مثبت ارزیابی باشد.

 

در سال های اخیر، سرعت ورود بازیکنان سابق تیم ملی به سمت مربی‌گری فوتبال باشگاهی بسیار کم بوده وهمین موجب شده است تا تیم های ما بین مربیان خاص دست به دست شود.  هر چند تمام بازیکنان سابق بزرگ تیم ملی قرار نیست تبدیل به بهترین مربیان شوند؛ اما اعتماد به مربیان جوان خون تازه ای را وارد شریان های حیاتی فوتبال ما خواهد کرد و جذاب تر شدن بازیهای باشگاهی را به همراه خواهد داشت.

 

تصور کنید که اگر به یحیی گل محمدی اعتماد نمی شد، چه اتفاقی صورت می گرفت؟ قطعا فوتبال باشگاهی یک مربی خوب را از دست می داد.  اگر فوتبال به افراد جوان اعتماد کند، در نهایت، از بین آنها صاحب چند مربی خوب خواهد شد.

 

جالب اینکه اکسین در سال های اخیر با وجود هزینه های هنگفت در جذب مربیان مشهور، به موفقیتی دست پیدا نکرد و حتی در هفته های اخیر شاهد حضور هنرمندان در تمرین این تیم نیز بودیم که نتوانست تاثیر مثبتی روی روند امتیازگیری تیم داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq879

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد نصرتی: هنوز مشخص نیست در چه سمتی در اکسین باشم/ برای کمک اینجا هستم

کمالوند: تمام تمرکزم روی اکسین است/ قطعا لیگ برتری میشویم
سرمربی اکسین البرز در گفت وگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی: