تاریخ انتشار: 1397/08/23 11:29
کد خبر: 121874

البندی:لیدرهای سردار بازیکنان ما را زدند / فدراسیون به این موارد ورود کند

اردشیر البندی سرمربی شهرداری بم با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
البندی:لیدرهای سردار بازیکنان ما را زدند / فدراسیون به این موارد ورود کند

اردشیر البندی سرمربی شهرداری بم در خصوص بازی برابر سردار بوکان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

نسبت به سردار بوکان شناخت داشتیم و از دقیقه اول با برنامه وارد میدان شدیم تا بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی شهرداری بم در ادامه گفت: در نیمه اول توانستیم با ارائه یک بازی منطقی تیم حریف را تحت فشار قرار بدهیم، پس از به‌ثمر رسیدن گل ما سردار بوکان به دنبال جبران نتیجه بود اما ما توانستیم موقعیت های بیشتری بر روی دروازه این تیم ایجاد کنیم اما با بدشانسی توپ های ما گل نشد، در دقیقه ۸۷ داور یک کرنر اعلام کرد که خود بازیکنان سردار از این تصمیم داور تعجب کرده بودند، همان کرنر تبدیل به گل شد تا شهرداری بم بازهم از داوری ضربه بخورد، اما خدا نمیخواست ما بدون پیروزی بوکان را ترک کنیم و توانستیم در دقایق پایانی گل دوم را بزنیم تا به حق خودمان برسیم.

وی افزود : پس از پایان بازی، بازیکنان ما مشغول سرد کردن بودند که هواداران بوکانی به همراه لیدر های این باشگاه وارد زمین شدند و به سمت ما آمدند، اما با دخالت نیروی انتظامی آن ها کاری با ما نداشتند، ما دو ساعت در زمین مسابقه بودیم تا هواداران ورزشگاه را ترک کنند، چند بازیکن ما بدلیل سرمای هوا مریض شدند.

پس از گذشت ۲ ساعت به ما گفتند از تونل ورزشگاه استفاده کنیم تا به رختکن برویم اما وقتی که وارد این تونل شدیم متوجه شدیم که برای ما تونل وحشت ساخته اند، لیدر های سردار در این بخش حاضر بودند و شروع به کتک زدن بازیکنان ما کردند.

ما پس از ۳۲ ساعت با اتوبوس به بوکان رسیدیم و توانستیم ۳ امتیاز دیدار را کسب کنیم، فکر نکنم این موضوع گناهی باشد که هواداران سردار بوکان این کارهای زشت را انجام دادند.

البندی در پایان افزود : حساب مردم عزیز کردستان با این دسته از هواداران سردار جدا است، بسیاری از هواداران سردار انسان های شریفی هستند، امیدوارم فدراسیون هرچه سریعتر به این موارد ورود پیدا کند تا اتفاقات بدتری رخ ندهد.

 

گفت‌ و‌گو : امیررضا رضایی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kjvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


البندی: هفته های پایانی هفته های سرنوشت سازی هستند / داوری مشکل نداشته باشد بازی هایمان را می بریم

اوضاع قمر در عقرب شاگردان البندی در جدول!
اختصاصی| هفت بازی، شش امتیاز؛