تاریخ انتشار: 1397/08/23 18:50
کد خبر: 121813

شهبا : از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط قرار داریم / با چیدمان داوری بهتر، حق تیمی ضایع نمی‌شود

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر سیرجان با خبرنگار فرتاک‌ ورزشی به گفت و گو پرداخت.
شهبا : از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط قرار داریم / با چیدمان داوری بهتر، حق تیمی ضایع نمی‌شود

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر سیرجان در خصوص بازی برابر خیبر خرم آباد درگفت و گو خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

برای ما قابل پیشبینی بود که بازی بسیار سختی برابر خیبر خواهیم داشت، به همین دلیل تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم، بازیکنان آرمان‌گهر از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط قرار دارند، با برنامه خاصی بازی را شروع کردیم‌ و توانستیم در نیمه نخست دو گل به‌ثمر برسانیم و با مدیریت بازی توانستیم‌ نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود : با شروع نیمه دوم باز هم توپ و میدان در دست ما بود و میتوانستیم با پنالتی که به نفع ما گرفته شده بود بازی را تمام کنیم که متاسفانه پنالتی گل نشد.

 سرمربی آرمان گهر در ادامه گفت : با گل نشدن پنالتی، تیم از لحاظ روحی دچار مشکل شد و داور بازی هم به اشتباه ضربه پنالتی را به ضرر ما گرفت، باز هم بازیکنان ما بودند که مدیریت کردند و توانستند گل سوم را بزنند ولی متاسفانه گل ساده ای خوردیم‌، ولی به حمدالله در پایان بازی این تیم ما بود که پیروز میدان بود.

شهبا گفت : بازی از لحاظ داوری به جز صحنه پنالتی که به ضرر ما به اشتباه گرفته شد مشکلی نداشت، تیم خیبر خرم آباد تیم بسیار قابل احترامی بود خیلی خوب فوتبال بازی میکردند و اگر درگیر مسائل حاشیه ای نشوند تیم‌ بسیار خوب و با آینده روشنی دارند.

 سرمربی آرمان گهر سیرجان در پایان افزود : انشالله بر بازی های لیگ دو نظارت بیشتری شود، در تعیین داورها مدیریت شود و داور های قوی تری برای بازی ها انتخاب کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود، تمام تیم های گروه ما مدعی هستند و انشالله هر تیمی که لیاقت دارد در انتها فصل به لیگ دسته اول صعود کند.

گفت وگو : علیرضا ناظریه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9day

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خادمی:دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند / هیچ گونه درگیری رخ نداده‌ است