تاریخ انتشار: 1397/08/26 18:43
سرخپوشان پاکدشت 1 - شهرداری ماهشهر 0؛
کد خبر: 121455

سریال تیره روزی های ماهشهر با شکست برابر سرخ پوشان، تدریس ادامه دار شیر فرهاد در لیگ یک!

هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور عصر امروز شنبه ۲۶ آبان ماه با برگزاری سه دیدار آغاز شد.
سریال تیره روزی های ماهشهر با شکست برابر سرخ پوشان، تدریس ادامه دار شیر فرهاد در لیگ یک!

در یکی از این دیدارها و در ورزشگاه چمن مصنوعی غدیر تهران تیم شهرداری بندرماهشهر میهمان تیم پرسپولیس پاکدشت بود. قضاوت این بازی را ایمان کهیش به همراه علی احمدی، بهزاد پناهی و شبیر بهروزی به عهده داشتند.

تیم شهرداری بندرماهشهر با هدایت داوود مهابادی این روزها از بحران خارج شده و با ۱۰ امتیاز به رده یازدهم جدول صعود کرده و در سوی مقابل پرسپولیس پاکدشت با فرهاد کاظمی با ۱۹ امتیاز‌ در رده چهارم جدول و در صف مدعیان قرار داشت.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم شهرداری بندرماهشهر چند فرصت گلزنی را از دست داد تا اینکه در دقیقه ۸۵ مرتضی خراسانی از غفلت مدافعان شهرداری استفاده کرد و گل برتری تیم پرسپولیس پاکدشت را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

سرخپوشان پاکدشت؛ علی محسن زاده - رضا مرادی - مصطفی ماهی - محسن طرهانی - محمد امینی - شاهین توکلی - امیرمحمد عبادزاده - امیرحسین فشنگچی - حسین فاضلی - حسین امامیان - میلاد پاک پرور

سرمربی: فرهاد کاظمی

شهرداری ماهشهر؛ رسول حسینی - محمد خمیس - ادریس کوچکی - سعید خردمند - پوریا زارع - محمد سواری - ایمان کیانی - رضا فیروزاده - علی محمدی - ایمان شوریابی - ایمان موسوی

سرمربی: داوود مهابادی

با این نتیجه پرسپولیس پاکدشت با ۲۲ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و شهرداری بندرماهشهر با ۱۰ امتیاز به رده دوازدهم جدول نزول پیدا کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dza5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - شهرداری ماهشهر؛ کاظمی در اندیشه صدر/ سنجش عیار مهابادی و شهرداری

مهابادی رنگ برد در خانه را دید
شهرداری ماهشهر 1- مس رفسنجان 0؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛