تاریخ انتشار: 1397/08/26 20:46
کد خبر: 121437

دستنشان: برای پنالتی گرفتن فحاشی بلد نیستیم

سرمربی مس کرمان بار دیگر شکایت خود را نسبت به قضاوت داوران به میان آورد.
دستنشان: برای پنالتی گرفتن فحاشی بلد نیستیم

نادر دستنشان بعد از تساوی مقابل ملوان در انزلی گفت: بازی خوبی بود؛ هم ملوان و هم مس خوب بازی کردند. دروازه‌بان ما 90 دقیقه یک بار هم شیرجه نرفت و این نشان از نمایش فوق العاده بازیکنانم دارد. بازیکنان مس در نیمه اول به خاطر کیفیت بد زمین در گردش توپ مشکل داشتند و در نیمه دوم عادت کردند و به خوبی توپ را به گردش در آوردند.

وی در رابطه با قضاوت داور بازی گفت: متاسفانه داور یک تصمیم عجیب گرفت و معلوم نبود چرا پنالتی اعلام کرد و چه اتفاقی رخ داد. شاید می‌خواست امنیتش را تامین کند که در طول بازی بارها مورد توهین و فحاشی قرار گرفت. بنده خدا تو این همه فحش خوردی، چند دقیقه آخر را با عدالت سوت میزدی!

دستنشان در مورد اتفاقاتی که علیه او و تیمش در ورزشگاه رخ داد، اظهار داشت: ابتدا از جناب سرهنگ ابراهیمی رییس هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که با ما همراه بودند و مقدمات اردو در انزلی فراهم شد. هواداران ملوان به تیم ما توهین کردند و این اصلا قشنگ نیست. پشت نیمکت میهمان باید در اختیار خودش باشد اما افرادی رسوخ کردند و به نتیجه هم رسیدند تا بار دیگر مظلومیت مس کرمان ثابت شود.

سرمربی مس در مورد استراحت تیمش در هفته آینده و اینکه چه برنامه‌ای تا بازی بعدی خواهند داشت، گفت: استراحت برای ما فرصت خوبی است تا بازیکنان به لحاظ بدنی ریکاوری شوند و مصدومیت برخی از نفرات هم مداوا شود تا آماده بازی مقابل شهرداری تبریز شویم.

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون باید به حواشی و اشتباهات داوری رسیدگی کند، تصریح کرد: امیدواریم حواشی فوتبال مدیریت شود که این مربوط به فدراسیون است. داوران مشکل ندارند، مشکل داورانی هستند که جرات سوت زدن ندارند. متاسفانه داور مرتکب اشتباه می‌شود و زحمات یک تیم مثل مس کرمان را هدر می‌دهد. بچه‌ها در رختکن گریه می‌کردند که چرا حقشان ضایع شده.

دستنشان در پایان گفت: از هواداران مس عذرخواهی می‌کنم که فحاشی و اعتراض کردن بلد نیستیم تا اینگونه برای ما هم پنالتی بگیرند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9ndw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نادر دست‌نشان: دروازه‌بان‌مان را تعویض نمی‌کردم شاید بعدا پشیمان می‌شدم