تاریخ انتشار: 1397/08/26 22:22
کد خبر: 121420

جانملکی: آقای دایی نظارت مستقیم روی تیم ما دارد/هدف سایپا بازیکن سازی است

علی جانملکی مدیر آکادمی و سرمربی امیدهای سایپا گفت: ما به دنبال قهرمانی در لیگ امیدها نیستیم، هدف باشگاه سایپا بازیکن سازی است.
جانملکی: آقای دایی نظارت مستقیم روی تیم ما دارد/هدف سایپا بازیکن سازی است

جانملکی سرمربی امیدهای سایپا در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درباره برد تیمش مقابل بادران اظهار داشت: بازی سختی بود. بادران تیم فوق العاده خوبی بود. این تیم متشکل از بازیکنان و کادرفنی کاربلدی است. خداروشکر بازیکنان ما توانستند از موقعیت‌شان استفاده کنند تا بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مدیرآکادمی سایپا که این روزها به عنوان سرمربی امیدها فعالیت می کند درخصوص ادامه حضورش در کادرفنی این تیم گفت: به احتمال زیاد تا پایان لیگ به عنوان مربی خواهم بود. البته باز هم نظر مدیرعامل باشگاه مهم است.

جانملکی در رابطه با نظارت تیم بزرگسالان  روی این تیم گفت: آقای دایی نظارت مستقیم روی امیدها دارند و نتایج تیم ما را هم دنبال می کنند. همین حالا هم ۴ بازیکن امید ما در تیم بزرگسالان حضور دارند.

مدیر آکادمی سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا از نظر امکانات به تیم های پایه رسیدگی می شود، تصریح کرد: به تیم های پایه از نظر امکانات بها داده نمی شود. اما سایپا جزو تیم هایی است که به پایه ها خیلی اهمیت می دهد. خداروشکر از این نظر تیم سایپا مشکلی ندارد.

وی در پایان درخصوص اینکه هدف این تیم قهرمانی در لیگ امیدها است، گفت: نه هدف ما قهرمانی نیست. بیشتر هدف ما این است که به تیم بزرگسالان کمک کنیم و بازیکنانی که مستعد هستند را به آن ها معرفی کنیم. هدف تیم ما بیشتر بازیکن سازی است تا کسب عنوان قهرمانی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxyqd

آخرین اخبار