تاریخ انتشار: 1397/08/27 00:03
کد خبر: 121404

پایان هفته سیزدهم لیگ دسته اول/مس کرمان همچنان در صدر!

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با انجام ۳ بازی به پایان رسید.
پایان هفته سیزدهم لیگ دسته اول/مس کرمان همچنان در صدر!

در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول ( آزادگان ) فوتبال ایران، 3 دیدار برگزار شد که ملوان در بندر انزلی به مصاف مس کرمان رفت و در پایان به تساوی یک بر یک رسید. شروین بزرگ در دقیقه 87 برای کرمانی ها گلزنی کرد اما شهریار مقانلو در دقیقه 91 روی ضربه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا شاگردان احمدزاده با کسب 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گیرند.

ملوانان با این تساوی، ششمین امتیاز خود را در لیگ یک بدست آوردند و در انتهای جدول به سر ببرند اما نماینده کرمان 23 امتیاز شد تا همچنان در صدر جدول حضور داشته باشد.

سرخپوشان پاکدشت هم در خانه با نتیجه یک بر صفر از سد شهرداری ماهشهر گذشتند. تک گل تیم میزبان را مرتضی خراسانی در دقیقه 85 به ثمر رساند تا تیم سرخپوش با کسب 22 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به مس در رده دوم جدول قرار بگیرد و امیدوار به لیگ برتری شدن باشد.

شاگردان فرهاد کاظمی در این مسابقه عملکرد خوبی ارائه دادند و توپ و میدان را در اختیار داشتند و هرچند در دقیقه  80 هم به گل رسیدند اما داور خطا روی دروازه‌بان ماهشهر را اعلام کرد تا تنها با گل دقیقه 85 خراسانی به یک پیروزی شیرین رسیده باشند. سرخپوشان با این برد 22 امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند و شهرداری ماهشهر هم با 10 امتیاز حضور در رده یازدهم جدول جای گرفت.

در آخرین بازی روز نخست هفته سیزدهم لیگ یک، 2 تیم کارون اروند خرمشهر و نود ارومیه رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان نماینده جنوب کشور با گلزنی امیرمحمد عبادزاده در دقیقه 90 به پیروزی یک بر صفر رسید. کارون با این برد 13 امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت اما از سویی دیگر، نود با کسب تنها 11 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

در چارچوب هفته سیزدهم، فردا ( یکشنبه )، 4 مسابقه برگزار می شود که در حساس ترین دیدار شهرداری تبریز با گل گهر سیرجان دیدار می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oppx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستنشان: برای پنالتی گرفتن فحاشی بلد نیستیم