تاریخ انتشار: 1397/08/27 00:21
کد خبر: 121400

پیش بازی آلومینیوم اراک - مس رفسنجان؛ کار سخت ایرالکو در رفسنجان/ ربیعی و شاگردانش در پی حماسه ای دیگر، میشو به دنبال اثبات شایستگی ها!

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ یک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی آلومینیوم اراک - مس رفسنجان؛ کار سخت ایرالکو در رفسنجان/ ربیعی و شاگردانش در پی حماسه ای دیگر، میشو به دنبال اثبات شایستگی ها!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در سه هفته اخیر لیگ یک کشور در مقابل تیم خونه به خونه به پیروزی یک بر صفررسید، قشقایی شیراز را در شیراز و با تساوی بدون گل متوقف کرد و کارون اروند خرمشهر را در استادیوم امام خمینی (ره) اراک با نتیجه دو بر یک مغلوب کرد و در پایان هفته دوازدهم و با 19 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس پاکدشت در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

 در سوی دیگر میدان تیم مس رفسنجان در سه هفته اخیر لیگ یک در شیراز فجر سپاسی را با نتیجه یک بر یک متوقف کردند و در هفته یازدهم و دوازدهم با نتیجه مشابه یک بر صفر در مقابل مس کرمان و شهرداری ماهشهر تن به شکست دادند و در پایان هفته دوازدهم در رده چهاردهم قرار گرفتند.  ربیعی در این دیدار پوریا آریا کیا، سید مهدی حسینی و سید میثم آقایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

آمار و ارقام:

* در دو سال اخیر مس رفسنجان نتوانسته آلومینیوم را در خانه شکست دهد.

* دو دیدار اخیر این دو تیم با یکدیگر به تساوی انجامید.

* مس رفسنجان در ده بازی اخیرش هیچ بردی کسب نکرده است‌.

* آلومینیوم در چهار بازی اخیرش باختی نداشته است‌

کوبل داوری:

مرتضی منصوریان - جعفر مهاجر - داریوش صابرمطلق - حامد سیری - ناظر داوری:  حسین عسگری

گفتنی است که دیدار آلومینیوم اراک و مس رفسنجان از ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه 27 آبان ماه در استادیوم  شهدای صنایع مس رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ollo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته دوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|