تاریخ انتشار: 1397/08/27 01:31
کد خبر: 121391

پیش بازی شهرداری تبریز - گل گهر؛ رقبا در اندیشه سقوط گل گهر از صدر، سیرجان در پی ادامه سیر صعودی!

شهرداری تبریز از تیم گل گهر سیرجان میزبانی خواهد کرد.
پیش بازی شهرداری تبریز - گل گهر؛ رقبا در اندیشه سقوط گل گهر از صدر، سیرجان در پی ادامه سیر صعودی!

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته دوازدهم مسابقات در دیداری خارج از خانه برابر تیم فجر سپاسی شیراز با تساوی بدون گل متوقف شد اما تیم گل گهر سیرجان در این هفته با قرعه استراحت روبرو شد تا فرصت بیشتری برای تمرین و کسب آمادگی لازم برای دیدارهای آتی داشته باشد.

سرخ پوشان تبریزی از ده دیداری که تا بدین جای کار برگزار کرده اند سه پیروزی، سه تساوی و چهار شکست را بدست آورده اند و با ۱۲ امتیاز در رده نهم جدول حضور دارند، آبی پوشان سیرجانی نیز شش پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین مس کرمان در جایگاه دوم جدول رده بندی مسابقات حضور دارند.

تبریزی ها تا پایان هفته دهم رقابت ها در مصاف با حریفان نه گل به ثمر رسانده اند و در مقابل سیزده گل نیز دریافت کرده اند، سیرجانی ها نیز در تقابل با رقبا بیست و چهار بار موفق به گلزنی شده اند در حالی که دوازده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، آنها در حال حاضر صاحب برترین خط حمله لیگ هستند.

تیم شهرداری تبریز که در حال حاضر در رده نهم جدول جای دارد برای حفظ جایگاه خود در این دیدار خانگی باید با دست پر از میدان مسابقه خارج شود، تیم گل گهر سیرجان نیز برای رسیدن به صدر جدول تنها به یک امتیاز نیاز دارد اگر چه پیروزی در این بازی بیشتر به کار شاگردان وینگو می آید چرا که در صورت کسب سه امتیاز می توانند با دو امتیاز بیشتر نسبت به تیم مس کرمان صدرنشین جدول رده بندی مسابقات شوند.

آمار و ارقام:

* شهرداری تبریز در سه دیدار اخیرش نباخته است.

* شهرداری تبریز در پنجاه درصد از بازی هایی که در این فصل باخته حداقل سه گل دریافت کرده است.

* گل گهر سیرجان در پنج دیدار اخیرش باختی نداشته است.

کوبل داوری:

مجید محمدی – امید افخمی – امیر قاسمی – وحید کیهانی - ناظر داوری : حمید نظری

گفتنی است این دو تیم روز یکشنبه، بیست و هفتم آبانماه و از ساعت ۱۴:۳۰ دو تیم شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان به مصاف هم می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgyob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت باشگاه شهرداری تبریز از باشگاه گل گهر سیرجان
اختصاصی فرتاک ورزشی|