تاریخ انتشار: 1397/08/27 18:44
کد خبر: 121314

قشقایی 0 - شاهین 1؛ پرواز شاهین از شیراز به صدر جدول

قشقایی شیراز در خانه خود مغلوب تیم شاهین بوشهر شد.
قشقایی 0 - شاهین 1؛ پرواز شاهین از شیراز به صدر جدول

کادر فنی شاهین شهرداری با شناختی کامل از تیم قشقایی شیراز تیمشان را راهی میدان کردند و از همان ابتدای بازی با خنثی کردن مهره های سرعتی و تکنیکی حریف در فاز حمله، اداره بازی در تمامی نقاط میدان به شاهینی ها اختصاص داده شد.

تیم قشقایی که تمامی روزنه های حمله را بسته می دید رو به بازی مستقیم آورد و امید به استفاده از ضربات ایستگاهی داشت که این امر نیز با بازی خوب مدافعان و دروازه بان شاهین شهرداری بوشهر بی اثر ماند.

شاگردان محمد فکری به خوبی از فضای بوجود آمده بین خط هافبک و خط دفاع قشقایی استفاده کردند و 3 موقعیت عالی در نیمه اول بدست آوردند که از دست رفت.

نیمه دوم بازی با حملات قشقایی شیراز  آغاز شد و آنها یکبار تا آستانه گلزنی نیز پیش رفتند اما هرچه از دقایق نیمه دوم گذشت باز هم این شاهینی ها بودند که با تشویق بی امان هوادارانشان بر بازی مسلط شدند و سرانجام سانتر زیبای حسین مالکی را  رضا دهقان با ضربه سری حساب شده به تور دروازه قشقایی چسباند تا 3 امتیاز ارزشمند این بازی با صدر نشینی همراه شود.

بعد از این گل بازهم شاهین شهرداری موقعیت گل داشت و در ادامه با ارائه یک بازی منطقی به حفظ نتیجه پرداخت، فشار تیم قشقایی در 5 دقیقه پایانی یک موقعیت خطرناک را بوجود آورد که محمد علی نعمتی با کمک مدافعان مانع از فروپاشی دروازه شاهین شهرداری بوشهر شدند.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

قشقایی: مسلم حق شناس - سروش سعیدی - کاظم رحمانی - کیانوش اقبالی - رسول بهاروندی - علی حسامی - مسعود اسدی - هادی خادم - محمدجواد عباسی - حسین صادقی - محمد مهری

سرمربی: مهدی فروردین

شاهین: محمدعلی نعمتی - علی گودرزی - کمال نیکخوی - مرتضی غلامعلی تبار - رضا دهقان - امیرحسین موسی زاده - حسن نجفی - شهرام سالاری - محمد محبی - حسین مالکی - میلاد صارمی

سرمربی: محمود فکری

گفتنی است شاهین بوشهر با این پیروزی 23 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان، به صدر جدول صعود کرد و قشقایی نیز باهمان 16 امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3naogo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار نود ارومیه و قشقایی شیراز (2)
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده؛

تصاویر/ دیدار نود ارومیه و قشقایی شیراز
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛