تاریخ انتشار: 1397/08/28 21:21
مسئول ورزشگاه نفت و گاز اروندان؛
کد خبر: 121146

هواداران اروند اعتراض کردند نه توهین/ بهاری توهین کرد، توهین شنید!

دیدار دو تیم اروند خرمشهر و نود ارومیه با حواشی زیادی همراه بود.
هواداران اروند اعتراض کردند نه توهین/ بهاری توهین کرد، توهین شنید!

مسلم تابع جابری مسئول ورزشگاه نفت و گاز اروندان و مدیر اجرایی تیم اروند درخصوص حواشی به وجود آمده در بازی اروند خرمشهر و نود ارومیه به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی هیچ مشکلی نداشت و از نظر داوری رو دو پنالتی ای که داور گرفت هیچ اعتراضی ندارم اما پنالتی اول پنالتی بود و پنالتی دوم را نمیدانم اما مشکل من تماشاگران تیم نود است.

وی افزود: ما همیشه تماشاگرانمان را پشت نیمکت تیم اروند قرار می دهیم، ما جایگاه وی آی پی را مخصوص بازیکنان ذخیره و یا مربیان محروم قراره داده ایم و جایگاه سی آی پی را مخصوص مسئولان بالا رتبه گذاشته ایم و از تیم ما ۵ یا ۶ نفر در وی آی پی بودند و ما هم بر آن ها نظارت داشتیم و در آن سمت هم سرپرست تیم نود بوده و مدیر رسانه تیم نود هم در آن جا قرار داشت که در هنگامی که بازی داشت روال عادی خودش را طی می کرد و نه اعتراضی بود و نه چیزی اما ناگهان تا پنالتی اعلام شد همه چیز آغاز شد. وقتی پنالتی اول اعلام شد و بازیکن یه کارت زرد داشت و کارت دوم را گرفت و سرمربی نود گفت به چه علت بازیکن ما را اخراج کردی که داور گفت به دلیل خطا نبود و به یک دلیل دیگری بود و آقای بیات لو تمام بازیکنانش را از زمین بیرون آورد و بعد ده دقیقه تیمش را وارد زمین کرد و پنالتی هم گل نشد.

جابری ادامه داد: در پنالتی دوم باز هم آقای بیات لو همین کار را کرد تا شاید مثل پنالتی اول که وقفه ایجاد کردند باز هم آن اتفاق تکرار شود و توپ گل نشود و نیمکت ما صبرشان سر آمد و به نیمکت تیم نود اعتراض کردند و گفتند این کار شما غیر حرفه ای است و همین باعث شد تماشاگران تحریک شوند. البته هواداران ما یک شعارهایی دادند اما نه به شدتی که نودی ها رسانه ای کردند. تماشاگران ما فقط اعتراض کردند و به هیچ وجع توهین نکردند حتی فیلم هایش هم هست و همین دلیل شد که درگیری پیش بیاید.

وی ادامه داد: آن ها گفتند تماشاگران اینجا چکار میکنند که ما گفتیم اینجا جایگاه وی آی پی است و من به آن ها گفتم که هم جایگاه وی آی پی است و هم جایگاه سی آی پی و اگر هم بخواهید جایگاه پشت نیمکت تیمتان هم هست و به دوستان گفتم که بچه های حراست هم حضور دارند اما خود دوستان قبول نکردند و بعد آقای بهاری به ما توهین کرد و به فرمانده نیروی انتظامی و جانشین ایشان توهین کردند که من به ایشان گفتم یه جایگاه سی الی چهل نفری اینجا است و فقط ۶ نفر در آن حضور دارند که ایشان توهین کردن به من را شروع کردند و من هم به اشتباه با ایشان درگیر شدم و تمام وقایع همین بوده است و به دلیل بیرون رفتن تیم نود این اتفاقا به وجود آمد و هیچ درگیری ای به وجود نیامد و حتی یک انگشت هم به اعضای تیم نود نخورده است و تمامی فیلم ها از بازی است.

جابری خاطرنشان ساخت: نودی ها به پیج های ما آمده اند و یکسره توهین کردند و ما به همین دلیل مجبور شدیم پیج هایمان را ببندیم چون داشت بین مردم خرمشهر و ارومیه کلمات زشت رد و بدل می شد و این اتفاقا اصلا خوب نیست و چون پلیس فتا به ما اخطار داده من به بچه ها گفتم پیج های تیم را ببندند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvygy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار اروند خرمشهر و نود ارومیه
از نگاه دوربین حسین عبدالله اصل؛

تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و اروند خرمشهر
از نگاه دوربین حسین عبدالله اصل؛