تاریخ انتشار: 1397/08/29 18:55
اختصاصی/ وینگو مربی بزرگی از لحاظ فنی و مدیریتی است
کد خبر: 121009

بدخشان:برای صعود گل گهر به لیگ برتر برنامه ی اصولی داریم/هواداران بزرگترین سرمایه های ما هستند

تیم گلگهر سیرجان هم اکنون در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
بدخشان:برای صعود گل گهر به لیگ برتر برنامه ی اصولی داریم/هواداران بزرگترین سرمایه های ما هستند

تیم گلگهر سیرجان در حال حاضر با انجام بازیهای خوبی که از خود در لیگ دسته اول به نمایش گذاشته است بعنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر  محصوب می شود.

در همین راستا مصاحبه ای با حسن بدخشان رییس هیات مدیره این تیم انجام داده ایم:

حسن بدخشان رییس هیات مدیره گل گهر در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط فعلی تیم گفت:تیم ما هم اکنون با 11 بازی و 22 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد که از این 11 بازی،7 بازی خارج از خانه و 4 بازی در داخل خانه انجام داده ایم و در دور برگشت با توجه به تعداد بازی های خانگی و حمایت پرشور هوادارانمان برای موفقیت میجنگیم.

بدخشان در ادامه گفت: طبق برنامه ای که هیات مدیره و باشگاه انجام داده است دورنمای پنج ساله ای برای صعود به لیگ برتر داریم.

وی افزود:فوتبال غیر قابل پیش بینی است،اما ما با مدیریت قوی اسکلت تیمی را حفظ کردیم و نقاط ضعف و قوت تیم را تقویت کردیم و با حفظ سرمربی به استانداردهای روز مدیریت نزدیک شده ایم.ثبات عامل اصلی موفقیت در شاخص های مدیریت است که با صبر و حوصله و همچنین آماده کردن زیرساخت های اصولی به دنبال آن هستیم.

بدخشان در مورد عملکرد مالی این تیم و قراردادهای نجومی گفت: با مدیریتی که انجام داده ایم این چنین نیست و بازیکنانی که از سالهای قبل قرارداد داشتند را با افزایش معقول قرارداد جذب کردیم و بازیکنان جدید را به دور از توجه به نامها و بر اساس عملکرد فنی آنها جذب کردیم و سایر تیمهای لیگ یک برای جذب بازیکن از ما بیشتر هزینه کرده اند.طبق نظر هیات مدیره،تمام قرارداد ها کارشناسی شده و ریالی اضافی به کسی پرداخت نشده است.ما تا آخر حافظ منابع و منافع مردم خوب سیرجان هستیم.

بداخشان در رابطه با حمایت بی سابقه از وینگو بگویچ افزود: وی مربی بزرگی است و از لحاظ فنی و مدیریتی تیمی به وی اعتقاد داریم.بازیکنانی که از سایر تیمها جذب کردیم را با تدابیر وینگو و کادر فنی روز به روز به شرایط ایده آل نزدیک تر کرده ایم.

وی در رابطه با شرایط کادر فنی هم گفت:سال قبل پسر بگویچ در کادر فنی بود اما امسال ترجیح دادیم با مربیان داخلی کار کنیم و شایعاتی که مطرح میباشد را رد میکنم.

بدخشان در رابطه با زیر ساخت های شهر سیرجان یادآور شد که:با همت مسئولین شهری و وفاق و همدلی که بوجود آورده ایم همه ی امکانات از جمله هتل مناسب،استادیوم مناسب و عزم و اراده استانی برای حمایت از گلگهر را بسیج کرده ایم تا در کمترین زمان ممکن به لیگ برتر برسیم.همچنین برای حضور در لیگ برتر از لحاظ عملکرد مالی منع قانونی نداریم و با مدیریت قوی و پشتوانه سازی برای سالهای بعد،یکی از قطب های فوتبال ایران میشویم.ما به دنبال کار اصولی هستیم و نمیخواهیم نقش آسانسور در لیگ برتر را ایفا کنیم.

بدخشان در آخر از زحمات ویژه مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت گلگهر و مهندس عتیقی مدیر مجمع شرکت گلهر و جواهری مدیر عامل تیم و سایر مسولین شهری تشکر کرد و افزود:برای شادی مردم سیرجان تمام توان خود را میگذاریم و اعتقاد داریم که تماشاگرانمان بزرگترین سرمایه های ما هستند و در کنار آنها تا روز آخر برای صعود میجنگیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpekd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسارت گل گهر و فوتبال سیرجان، به دست مثلث برمودا!
اختصاصی فرتاک ورزشی|