تاریخ انتشار: 1397/08/30 15:33
کد خبر: 120903

هافبک سرخ‌پوشان پایتخت: برای برد به شیراز می‌رویم

امیرمحمد عبادزاده هافبک تیم فوتبل سرخ‌پوشان پایتخت تاکید کرد که این تیم برای شکست دادن فجر سپاسی به شیراز خواهد رفت.
هافبک سرخ‌پوشان پایتخت: برای برد به شیراز می‌رویم

عبادزاده در گفت‌وگوی اختصای با فرتاک ورزشی، در خصوص شرایط فعلی سرخ‌پوشان و کسب 13 امتیاز در 5 بازی اخیر گفت: این درست است که تیم ما دیر بسته شد ولی یک سیر صعودی خیلی خوب داشتیم. دلیل اینکه 13 امتیاز در 5 بازی اخیر گرفتیم، همدلی بچه‌ها بود ولی از همه مهمتر آشنایی بیشتر بازیکنان با تفکرات فرهاد کاظمی بود. مطمئن باشید که تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد، ما از لحاظ بازی و نتیجه گرفتن قطعا در آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی در خصوص بازی با فجر سپاسی که در شیراز برگزار خواهد شد تاکید کرد: فجر تیم خوبی است و هفته گذشته هم بادران را در زمین خودش شکست داد. البته ما فقط برای برد به شیراز می‌رویم و قطعا باید 3 امتیاز را بگیریم. برای ما بازی در تهران یا شهرستان فرقی ندارد و اتفاقا در بازی‌های بیرون از خانه فوق‌العاده نتیجه گرفتیم. در این بازی هم امیدوارم که با برد زمین را ترک کنیم.

عبادزاده با اشاره به شانس تیمش برای صعود به لیگ برتر تصریح کرد: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و البته یک کادر قوی هم هدایت تیم را بر عهده دارد. صعود به لیگ برتر با این پتانسیلی که تیم ما دارد دور از دسترس نیست و امیدوارم در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r9yn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا: استقلال نیاز به یک بازیگردان دارد